@TurboJens Absolutt et poeng og flere av mine var tygget hull i plasten etter krymping, så der prøvde jeg å smelte det sammen igjen. Mine hadde lim på innsiden, så jeg mener at det ble akseptabelt, men det finner jeg jo kanskje ut om noen år.
@Lysken er nok ikke alle merkeverksted som kun bytter ledningsnett som er skadet, ref denne saken her.