-
Innholdsteller
9373 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
59
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av E.C.
-
På bærearmene foran og bak, begge sider bak, høyre foran (de vanlige stedene for disse).
-
Kan hende du har en høydesensor som har tatt kveld. Det er ca. så langt man kommer med tippingen uten videre diagnose.
-
TIS er det opprinnelige systemet til BMW og er på ingen måte stengt ned. Det koster bare en del å bruke, men egentlig ingen krise om du skal kjøpe tilgang i et par dager. Du tenker på newTIS som er den uoffisielle "gratis"-kopien som BMW har forsøkt å få stengt ned. Den har ikke like oppdatert info, men godt nok for de fleste. Siden lever fortsatt, men man må ha invite og logge inn for å bruke den.
-
TIS, evt. newTIS på nett eller ISTA.
-
Thats the joke 🤪
-
Nå kan dere som ikke snappet den opp angre, for nå er den 40k /~20% opp i pris: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=228143106
-
Tar vel deg et par år så vil du ha den med 4 turboer, så du må nok bare begynne å kjøre om du skal nå 300k km innen den tid!
-
-
Kjipe greier, men om du har fått irr eller skade på en modul pga. fukt så kommer nok elektrosprayen til kort.
-
Å finne en erstatter til min E65 LCI (E70/F01)
emne svarte i E.C. sin Bayerfun i Annet BMW og motorprat
-
Bilen i park/clutchen inne/brems tråkket inn? Vi har hatt en her hvor kona glemte å tråkke på bremsen.
-
@Evopower takk for tilbakemelding og takk for tips @Ingvaldsen, men tror bilen blir original høyde for nå. Godt å vite dog! Ettersom klemma var like dårlig både opp-ned, samt at den ikke klemte nok om man bare brukte én vinding (surprise surprise) så forhørte jeg meg med @Otis vedr. hva han tenkte om sin klemme fra Biltema. Det virket som at den var en del bedre så jeg greide faktisk å hoste opp en kvittering på den jeg hadde, rengjort både den og boksen godt og dro til Biltema. De var faktisk ålreite og siden jeg skulle kjøpe en ny som var enda dyrere så ga de meg en tilgodelapp og tok den gamle tilbake. Ble litt mellomlegg fra meg, men da fikk jeg altså art. nr. 19-1355. Dette ble andre boller. Her er fjæra klemt nok sammen til å få på fjærskåla og det er ikke snakk om at jeg må skyve inn noe plastbit her for å lirke det ut igjen: Plass nede også: Montert uten banning på under 10 min: Da er begge klare for bil: Ser ut som at gummien vrir seg ganske likt uansett, så da gidder ikke jeg å gjøre om den første igjen (til venstre). Jeg må dog innrømme at disse fjærene er litt vriene. ca. 4,5 vindinger er ikke all verden. Da hjelper det å ha riktig verktøy.
-
Tar du tog dit? 🚂 Da blir jo all understell i bil bra understell 🙃
-
Egentlig ikke. N20 og bokstavelig talt skrapa for utstyr. Cruise control og PDC bak. Jeg er ikke en utstyrshøvding, men dette var dårlig.
-
@Ingvaldsen: tenkte automatisk på deg da jeg så den 😄
-
Må spørre om litt tips igjen. Har en M-ASK i min E61 og kjøpte nå CCC fra en delebil, E60. Min bil er 01/2006, CCC-en er fra 04/2005. Jeg tok med både skjerm og kabel mellom disse fra delebilen. CCCen henger i en reboot loop. Jeg hører noe lyd fra optisk drev, litt pop i høyttalerne og skjermen blinker en gang, så er det svart i rundt 30 sekunder før det skjer igjen. Tenkte å få skrevet 609 i VO i CAS og FRM og kjøre factory-code på CCC for å se om det hjelper, men det bør vel ikke være sånn? Selger sa at alt med lyd fungerte, men DVD-drevet til GPS "tullet litt". En enhet som ikke er kodet vil ikke fungerer riktig, men det vil da boote selv om softwaren er utdatert? Noen som har en fungerende CCC slengende rundt Oslo som jeg evt. kunne teste med?
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
emne svarte i E.C. sin morteym i Bilder og filmer / Show-off
-
Jeg heller også mot håndtak, det med dårlig rekkevidde kan man nok teste ved å legge nøkkelen på spoileren.
- 27 svar
-
- ca
- comfort access
-
(og 1 andre)
Merket med:
