Jeg testet ut lokale Sulland da jeg ønsket å få delen forhåpentligvis raskere enn fra nett. Etter 2-3 mailer og et par telefoner i løpet av over 1 uke hadde de endelig bestilt. Jeg hadde oppgitt delenummer per e-post, men det var ikke nok. Jeg MÅTTE oppgi regnr for å få riktig del, det måtte de bare ha. Det oppga jeg, men det brukte de til å gjøre oppslag på bilen og bestille delen de mente jeg egentlig ville ha. Så etter nesten 2 uker fikk jeg lov til å møte opp og bli presentert med feil del, med et annet delenummer enn det jeg bestilte, for det var jo den delen jeg egentlig ønsket å bestille. Jeg kan vel ikke ha ment det delenummeret jeg oppga, for det er jo bare "en sånn en" og du vil sikkert ha "denne her". Etter å ha forklart at jeg faktisk ønsket det jeg skrev gikk det enda noen dager før jeg fikk riktig del. Så totalt 3 uker. Never again.