Ikke for å knuse ditt eventuelle ønske om å bygge bilen, men det er alt for omfattende og kostnadsmessig ikke verdt det kontra å bare skaffe seg en M3 istedenfor. Kan referere til Morgan hos GS Bildeler når han bygget om sin bil e92 til m3 eksteriør & interiør med standard motor som stod i fra tidligere. Gikk ufattelig mange arbeidstimer og sprengte budsjettet slik jeg forstod det.