Gå til innhold

macrorain

Medlem
  • Innholdsteller

    1239
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av macrorain

  1. Hm, så kanskje jeg bare har trodd at det var sportsunderstell på min også da, siden den hadde M-sport pakke? Jeg var jo aldri spesielt fornøyd med den originalt sånn sett, ble mye bedre med H&R-fjærene (og veldig mye lavere).
  2. Tror ikke det stemmer, selv F30 hybrid har m-sport understell.
  3. Det er det sikkert, men ikke alle som ønsker å dele "offentlig" at de har trimmet bilen. Jeg har hvertfall fortsatt bare positive erfaringer, er over på offisielt/public map nå, ikke lenger beta. Er veldig populært der ute i den vide verden, men virker ikke til å være så kjent i Norge, er ingen offisielle distributører/forhandlere her som jeg vet om.
  4. Mja, spørs hvor mye man har senket kanskje. Jeg har hvertfall 9.5" med ET40 bak og det subbet bittelitt med 265. Med disse felgene vil da felgen være 1.2cm bredere, og trenger egentlig 275 for å se bra ut, men det er klart man kan kjøre på med 255 og strekte dekk så går det sikkert såvidt det er. Men ikke optimalt. Litt samme visa foran. EDIT: med 30 profil så kan det kanskje gå, men det er lavere enn jeg optimalt sett har lyst til å kjøre med - men det er jo en smakssak selvfølgelig.
  5. Litt vårsysler. Bytt til nyoljet filter (rød olje denne gang, så fargen ble litt annerledes) 😊.. Det gamle var rent og fint det også, men kanskje litt tørt. Dernest litt justering med bootmod3, nå kun 10% reduksjon i moment i mappet mot tidligere 20% (så ca 540nm nå) for litt mer trøkk på fine vårveier.
  6. Ville blitt vrient å få det til å passe på F30 med 19" med samme innpress og bredde hvertfall, men med litt justerte dimensjoner så kunne det blitt bra. Men min bil er jo ganske lav, så jeg tror 18" med litt mer gummi kunne blitt bra også (Beklager at vi kupper tråden din @Slavearbeider'n)
  7. Jeg har akkurat vært på willtheyfit.com og funnet ut at disse med 235/45R18 foran og 275/35R18 bak på F30en min hadde blitt perfekt
  8. Den man ser gjennom sideruta på andre siden av veien på siste bilde så ikke 100% intakt ut den heller.
  9. Liker de felgene veldig godt. Satt veldig fint på bilen din, tror de kunne gjort seg bra på min og! Tror jeg må begynne å følge med på brukten!
  10. Du bør se etter en bil som har turbo fra fabrikk, så får du et litt mer trimmevennlig utgangspunkt.
  11. Ikke si sånn, jeg som akkurat har kjøpt Bead maker. Hva var masete med den?
  12. De er jo snart ferdige nå, de hadde bilen på rullende landevei med motoren oppi i forrige film. Neste film så er den nok helt ferdig tenker jeg. Veldig fine videoer og gøy å se hvordan disse bilene er bygget og hvor utrolig mye som er custom. Utrolig flinke folk! Som en kuriositet (mange vet det sikkert allerede) så kan det jo nevnes at Papadakis har vært en legende i street racing og tuningmiljøet i flere tiår, og Vin Diesels karakter i Fast and the furious er basert på han. EDIT: Jeg hadde forøvrig selv en Nissan 200sx S14a (som Letty kjørte i den første filmen) tidlig på 2000-tallet, så jeg var over snittet interessert i trimmede riskokere og hele FnF-bølgen.
  13. Jeg tok ut strømmen, ventet litt, og tok den inn igjen. Ingen effekt. Så gjorde jeg det samme en gang til, og holdt inne den ene knappen (bare som et innfall) i noen sekunder og da plutselig blinket den til og ble grønn igjen. Nå ser det ut til at den fungerer.. 🤨
  14. Hm, nå ser det ut som laderen min har sluttet å virke. Lyser bare rødt på boksen på ladekabelen og lader ikke.. 🤔
  15. Ja, uten direkte sammenligning så kjøpte jo jeg vinterfelger fra 5-serie i vinter som hadde 245/40 både foran og bak. De subbet ikke oppe slik man gjerne gjør bak, men i framkant mot skjermen/fangeren. Gikk akkurat klar etter bytte til 235/40.
  16. Fornøyd med ny høytrykkspyler! 😊
  17. Praktisk med sedan! 😅 2490,- for Ava p70 hos coop bygg, kupp for de som trenger høytrykksspyler!
  18. Da er sommerhjul montert. Kodet også inn visning av dekktemperatur, mest for moro skyld.
  19. wwww.willtheyfit.com er en fin side for å teste ut. Du får ikke svar på om du passer, men du ser hvertfall hvor stor / hvilken forskjell bytte til andre hjul utgjør sammenlignet med det du har på bilen nå, så da får du en ganske god pekepinn.
  20. Dagens insta. Regner med å bytte til sommerhjul i morra, så dette blir siste turen med disse hjulene på en stund.
  21. Dagens insta.. Liten kattevask og kjøretur i finværet.
  22. Ser ut som en E90 har hatt sex med en Mitsubishi Evo. Begge foreldrene angrer seg.
  23. Fått ytterligere en ny versjon av burble map å teste ut.. 😛
×
×
  • Opprett ny...