Gå til innhold

Sørlendingen

Medlem
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Kjøretøy
    BMW e30 325i mtech 1 1986

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Sørlendingen's Achievements

  1. Tusen takk for utfyllende svar😊👍 Tror jeg skal prøve å sikte meg inn på noen Siemens deka 630cc da👍 Angående Btr, skal det ikke være progresiv man bruker på turbo? Eller blir progresiv kun brukt til forgasserturbo og evnt veldig budsjett turbo-bygg (uten sprut😅)
  2. Har en orginal M30b34 som jeg bygger med arp bolter, HX40 turbo og Autronoc Sm4 sprut. Trenge litt hjelp til valg av dyser og bensintrykksregulator.😊 Sikter på rundt 350-400hk (vil kjøre safe). 98 bensin Vil helst kjøpe så store dyser som mulig slik at jeg i fremtiden har en eventuell mulighet til å få mer hk, uten å måtte kjøpe nye. Kan jeg da f.eks kjøre med 875cc dyser nå og bare justere de ned mye i sputet? Eller blir de for store, slik at jeg bør ha noen rundt 440cc-550cc (siden jeg skal ha rundt 350-400hk) Har hørt man ikke bør kjøre dyser mer en 90% kapasitet på 98 bensin. Men hva er minimum man kan kjøre dysene til uten at det bli problemer? Og hvilken bensintrykksregulator bør jeg ha til dette oppsettet? Kan jeg ha orginal? Eller bør jeg ha justerbar bensintrykksregulator, og hvorfor det isåfall?😊
  3. Bra arbeid du gjør🤩 Husker jeg så e46'n din på E30 meet iår, så ut som en fin og gjennomført bil👍 De delene til vannpumpen under bilen du har printet, hvilken printer bruker du til det? Så jo helt genialt ut😎
  4. https://m.youtube.com/watch?v=ilhymSofIm8&pp=ygULRTMwIDMzNmkgbTU%3D Jeg blir aldri lei av lyden av E30 med S38 motor🤩🤩
  5. Blir bra dette Ronny, digg når man får stor framgang og effektive dager🤩😁 Må prøve å stikke innom deg en dag, sender deg en snapp om jeg er forbi en dag..😉👍
  6. Vet du hvilken bil grenrøret passer for? E34, e30?😊
  7. Flott arbeid du har gjort, blir jo strøken denne bilen. Hvilken type felger er det? Må si jeg likte de felgene du satte på nå, syns de kledde bilen utrolig bra🤩
  8. Fint å flytte nærmere bil/skru-plass ja😁 Nei har ikke noe tråd om den enda, men har vurdert å lage en tråd!
  9. Akuratt lest gjennom tråden din, spenende å følge med. Ser ut son du gjør ting skikkelig når du først gjør noe, det liker vi👍 Og liker motor-valget ditt. S38 motor er bare en helt rå maskin. Har selv en e30 med s38b36 og lyden og draget i den motoren er helt fantastisk spør du meg!
  10. Lest gjennom tråden din nå, fy søren for et strøkent arbeid. Dette varmer et e30-hjerte🤩
  11. Ja sant det. Men tenkte siden den sikkert har mistet noen hestekrefter med årene og hvis jeg itillegg senket kompresjonen med tykkere toppakning, så kanskje jeg hadde vært oppe i 350-400 med 0,3 bar kanskje? Driver å bygger opp en med helsmidd innmat, men det tar tid og penger så var derfor jeg ville prøve med en anen org s38 jeg har og bare moderat turbotrykk, for å få litt turbofølelsen😊
  12. Før ta å sjekke ut den gruppen😊👍
  13. Hei😊 Har en s38b36 spm jeg har lurt litt på å torbukonvertere. Er det noen som har erfaring på hvor mye orginal innmat tåler? Har sett endel eldre tråder om samme spørsmål, men håpte det fins mer erfaringer om denne motoren og turbo nå. Planen var å kjøre orginale stempler og råder, men montere en tykk mls pakning pg arp bolter for å få ned kompresjonen. Også montere datasprut selfølgelig. Har bare tenkt å kjøre en plass mellom 350 og 400 hk. Vil det være safe? Slik jeg skjønner det så er stemplene det svakeste punktet? Iforhold til turbo på s38
  14. Skjedde det noe mer med denne, eller ble den solgt?😊
  15. Strøkent arbeid dette her🤩
×
×
  • Opprett ny...