Gå til innhold

Dieselsotrør

Medlem
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Vestfold
  • Interesser:
    Mine bimmers
    BMW 540i sedan Vortech
    BMW 530D touring manuell
    BMW x5 4.4i

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Bilen har nå S62 med manuell kasse og diff, hva kan prisen på noe slikt være? Motorn er nybygd, vanoser er overhalt i tyskland.
  2. Har kjørt uten tidligere.
  3. Du kan slenge meg på, fra Larvik. INPA, ISTA, ESYS, NCSEXPERT, BMWscanner Selger også kabler og installerer software om du trenger.
  4. Svært få som protesterer her. Sjekk om det er samme hjerne på de. Dersom det er samme delenr er du good to go.
  5. Problem løst, LMM måtte være plugga i, aner ikke hvorfor. Men nå fungerer spjeldet igjen.
  6. Hei, jeg har nettopp gått igjennom hele motorn. mekanisk er den god, motor sviver men vil ikke starte. Jeg får opp feilkode "learn function, lower stop, throttle actuator" for meg ser dette ut som en feilkode som har noe med kalibrering av spjeld å gjrøre. Jeg har forsøkt å slette adaptions. Feilen kommer umiddelbart tilbake etter tenning har vært av, derretter skrudd på igjen. Sletter jeg feilkoden får jeg rørt på spjeldet med pedalen. Jeg legger ved noen bilder. Feilkodene leses her av med PA. soft BMW Scanner 1.4 Serienummer på spjeld. Feilkoder jeg får opp med launch tester Jeg vet ikke hvor mye intake flap har å si i denne sammenheng.
  7. I see, nei jeg har en ganske så pen 540 med presse, men hadde vært morro å få yte full effekt av motorn med en kasse som tåler det.
  8. Litt mer bilder, skiltnummeret legges ikke ut. Kan fåes ved forespørsel.
  9. Er det en hel delebil det er snakk om?
  10. Hvordan pris tenker du å bruke? Har liggende, men litt usikker på pris.
  11. Håper noen med handlekraft vil ta på seg dette prosjektet. Kom gjerne med bud. Bilen her skulle nedbetales med tjenester som aldri strakk til, og selges derfor som den står. Mer bilder blir lagt til, dette er en e34 som orginalt kom med m30b25 motorn. (følger med) Følger med komplett MaxxECU «kit», jobben med bytte av ledningsnett er påbegynt, men det er ikke kommet lengre til enn at det orginale nettet er fjernet. Maxx kittet skal være urørt. bilen fremstår som pen for rust, med noe feil løfting i kanaler/bulker. NB! Noe usikker på pris, men realistisk, rundt 60 000. Har sett orginale 525i(som denne) markert som solgt på finn til samme prisen. Om bilen ikke blir solgt med motor oppsette, selges bilen med orginal motor, og motorbygget selges separat.
  12. Jeg ser nå at dette formatet ser helt forferdelig på telefon.
  13. Oi, hvor ble det av motorn da? Bilen selges forøvrig i deler om noen her trenger e53 deler JEG ELSKER TRAVERSJKRAN! Denne bilen er forøvrig nylig tatt registeret på, så veldig snacks å måtte bytte kjede til oljepumpa NOT. Bunnpanne er allerede tatt av på bilde her, 540bunnpanne ligger klar.
  14. Stråden starter strengt tatt her. For ett år siden fikk jeg endelig tid til å begynne på den "strøkene" bilen jeg hadde handla meg. Alt jeg vet her og nå er at motor vil så vidt starte opp og ryker helt insane mye. Bil på bukk, motor på elefantjekk med kassa på slep. Motor ute, kassa splitta og pressa oppå motorn Videre her tok en mekaniker over jobben om demontering av motor. Han fikk blokka for å demontere motor, han ville ha V8 bord. Etter dette kom det bare hærlige nyheter... skjært blokk.MP4 De gudsforlatte stempler. Synderen for det hele spør du? Pakningstoff! Pakningstoff overalt! Oljesila var helt tett av pakningstoff og plastikk fra tidligere bytte av register strammere! Så nå som du henger med kan jeg starte tråden med ny motor, nye deler og nyoverhalt presse!
×
×
  • Opprett ny...