Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ikke si så mye om personen enda.

Men har solgt noen deler og ble enig med kjøper om å sende i postoppkrav, noe som jeg syntes var helt greit, da dette er litt "tryggere" for kjøper.

Men for 1 uke siden kom pakken på postkontoret til kjøper og der ligger den fortsatt. Har sendt pm, sms om at den er kommet frem og at han må hente den. Har ikke hørt en lyd fra kjøper siden jeg skrev at pakken var sendt.

No begynner jeg å bli litt redd for at pakken kommer i retur og jeg må ut med 250 ny kroner for frakt for pakken tilbake.

Hva ville dere gjort om den kommer i retur og jeg har betalt ca 500 for frakt tur/retur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klausen Tuning

Funket dårlig for meg alle de gangene jeg har vært i dialog om kjøp siste året.

Blir aldri noe av handelen. Svarer for sent, så plutselig stopper det opp, så er det utsolgt, også får jeg ikke beskjed når varen er inne igjen osv osv... Sånn gjentar det seg hele tiden, så går månedene uten at det skjer noe.... veldig irriterende med så dårlig service..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært her så lenge, så bare handlet med to, men begge kan anbefales. Kjøpte et veldig godt batteri for en god pris av M3 Yngve. Så et interiør av bmw-m535 som jeg er godt fornøyd med, fikk tom med noen ekstra deler på kjøpet, kjapp, smertefri og hyggelig handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt retardert?

Legg ved grunn om hvorfor "detta er useriøst" hvis du skal komme med slike kommentarer.

Jeg og veldig mange andre brukere her har nytte av akkuratt denne tråden,

Finn på noe annet og gjøre enn og sitte der og skrive gnål.

Mest irriterende jeg vet er useriøse kjøpere på slike forum som feks bimmers. godt å få luka ut de det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med detta a?!! herregud så useriøst!

Du syns karakter systemet på qxl er tett også da eller? dette er jo en mer primitiv utgave såklart, men det er eneste måten vi brukerene kan ha litt kontroll over seriøse og useriøse selgere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...