Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Laxen har jeg handlet med... Var noe feil på vare jeg leverte, men ingen problem å komme til enighet med han. Tror ikke han er typen til å være kjip og lure noen hvertfall!!

Bare kjempe hyggelig og høfflig kar som jeg vil annbefale andre å handle med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale Raboc på forumet.

Viste interesse og ba om å få kjøpe ett DICE IPod adapter som han hadde lagt ut for salg.

Det var spesifisert i annonsen at man skulle ta kontakt pr pm. Dagen derpå fikk jeg svar med en kjapp og grei løsning. Jeg overførte pengene på forskudd, så spanderte han frakten. Overførte pengene i 6-7tiden pr PayPal, på kvelden var pakken sendt. Idag mottok jeg pakken på døren.

Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil advare mot å handle noe fra tmice. kjøpte en e39 touring fra han. og tilstanden på bilen var ikke i nærheten av hva som ble avtalt. ikke er han villig til å rydde opp etter seg heller! Styr langt unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil advare mot å handle noe fra tmice. kjøpte en e39 touring fra han. og tilstanden på bilen var ikke i nærheten av hva som ble avtalt. ikke er han villig til å rydde opp etter seg heller! Styr langt unna!!

Ble ikke dette ordnet opp i da?? etter det med den tråden som var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil advare mot å handle noe fra tmice. kjøpte en e39 touring fra han. og tilstanden på bilen var ikke i nærheten av hva som ble avtalt. ikke er han villig til å rydde opp etter seg heller! Styr langt unna!!

Ble ikke dette ordnet opp i da?? etter det med den tråden som var...

tråden ble stengt etter at tmice truet gunnar med advokat.etter det ble det stille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian her på forumet er nok en aldri så liten luring.. Han bedyret å ha overført penger for veggfeste jeg solgte. Lur som jeg var ventet jeg med å sende det til kr var på konto, de kom jo selvfølgelig ikke.. Sendte han etpar pm'er etter ei ukes tid, de ligger enda i utboksen min...

Ikke send noe til han før du faktisk har penger på konto ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil advare mot å handle noe fra tmice. kjøpte en e39 touring fra han. og tilstanden på bilen var ikke i nærheten av hva som ble avtalt. ikke er han villig til å rydde opp etter seg heller! Styr langt unna!!

Ble ikke dette ordnet opp i da?? etter det med den tråden som var...

tråden ble stengt etter at tmice truet gunnar med advokat.etter det ble det stille igjen.

Utrolig :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig :shock:

Gunnar er nok ikke så veldig lysten på å risikere å bli saksøkt for det, så jeg skjønner at den ble steng...

Menne, "tmice" kommer vel forhåpentligvis ikke til å vise seg her på forumet mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...