noekult Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Kjøpte bil av janerik171187 A+ God service, hyggelig fyr, enkel transaksjon. janerik171187 og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Tommel opp til Jørgen Lie for strålende handel nok engang Overførte penger fredag forrige uke, og varen kom frem med posten igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Takker for handelen med BMWE39turbo Kjøpte justerbar senk av han og han var veldig medgjørlig, hyggelig og tålmodig. Kom til og med helt inn fra Sogn til Bergen for å levere ila ruten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 tommel opp til noekult solgte bil til han, alt gikk som det skulle, var såpass snill at jeg gadd å holde på bilen en uke til han så (mange som ringte den uka ) anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Negativ til kringler91 (Fredrik Kringler fra Hamar) Har kjøpt og betalt en vare. Etter litt tid fikk jeg beskjed om at den ble sendt, og påstår så at han fikk den i retur. Jeg vet jeg oppgav riktig adresse, og har aldri sett noen ting. Nå nekter han også å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 FredrikE24 er en bra kar Skulle bare ha bakluke til en sum, fikk med masse annet til en enda mye lavere sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Grei handel med Bjørn m, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hadde en super handel med AZETON, kjøpte 4 stk hjul og fikk med et reservehjul gratis og Det reserve hjulet hadde jeg jammen bruk for når jeg klarre å punktere 2 dager etterpå sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Solgte speedometer til noekult. Fikk pengene overført med en gang.. (tommelopp) Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Kan anbefale å handle med Janse.Kjøpte div deler til min e34 touring av han. Alt var som fortalt og beskrevet. Ble sendt med postoppkrav få dager etter avtalen. A+ karakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Kjøpte en brukt og billig X-brace av DB Racing, usett. Fant fort ut at tilstanden tilsa at den ikke var verdt å spare på, fikk tilbakebetalt alle pengene uten sure miner. Handler gjerne igjen av DB Racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Solgte ett rattnav til Halvor_nor. Han overførte penger for frakt og vare. Ble kjapt hentet på posten også! Trygg å handle med:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Kjøpte rattnav av VegarVS. Vare ble sendt direkt etter penger ble overført! super handel VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Kan virkelig anbefale kvaliken . Kjøpte en navigasjonsleser med han som viste seg og ikkje være heilt frisk ;( Han ordnet opp med en gang. Førte tilbake penger og eg kunne bare kaste leseren eg hadde mottat . Dette synst eg er bra og ser ingen grunn til og ikkje handle med han ved en anen anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Vil gi absolutt høyeste score til bmw-m535. Avtalte og møte han da jeg måtte kjøre et stykke. Kom fram og fikk alt jeg trengte og litt til. Han var og veldig behjelpelig med demontering og lasting av delene. Knallgode priser og deler som overgikk forventningene. Strøkent! Her kan dere trygt handle av en seriøs kar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå