hermanoo90 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 (endret) Jeg har en BMW E30 og har (snart hadde) en golf bruksbil. Men, nå har golfen blitt erstattet med en 7-serie Valget falt på en BMW E38 1998 728iA. (142 KW (193 HK)) Stemplet servicehefte, hele veien, sist var for 9 måneder siden. KM-stand: 231 000 Eu godkjent i nesten 2 år til Lakk: Cosmosschwarz Metallic 303 Utstyr og info: Planer: Bilen blir vel holdt mest mulig original. Jeg skal fikse ting som behøver å bli fikset som er nevnt under, ellers bare cruise Nytt batteri (nåværende er dårlig) (gjort) 01.03.2014 Service (olje, plugger og filtre) Vask/polish Kjøpe "FM-sender" for å koble telefon til. Bilder: Endret November 25, 2014 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Følger med hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Gratulerer med "ny" bil Følger med! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Skulle egentlig ha kjøpt denne selv as.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Da var forsikring tegnet. Skal på besøk hos familie ikveld, blir digg å cruise Hvilket batteri burde jeg kjøpe? Størrelse/effekt og hvor? (helst rimelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Biltema batterier funker i massevis... men sjekk med voltmeter om du trenger nytt batteri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Kan jeg spørre hvor mye det blei til slutt? Gratulerer igjen hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 nice bil ekke lenge sia jeg handlet meg e38 728ia bruksbil selv (de er jo blitt så billige), ekke så ille på forbruk heller, var nede i 0,85l mila på trondheimstur. + kan dra e30 på henger bak behagelige biler ivaffall hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Biltema batterier funker i massevis... men sjekk med voltmeter om du trenger nytt batteri... Okei =) I will do it, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Kjøp det største AGM-batteriet på Biltema (De gule batteriene, 90 Ah) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Tja.. AGM er bare sært(ladespenninger).. Kjøpt et vedlikeholdsfritt blybatteri derfra.. Holder i massevis, en 728iA har lavt kompresjonsforhold og startvansker i kulde tilnærmet lik null kontra en stor gammel stygg høvelbenk av en diesel. Så skulle en tro at det holder for deg også. Har mitt batteri på 2. året, startern spinner like fort og jevnt som det gjorde da batteriet var helt nytt. Det gamle Varta batteriet var det ikke like mye fres i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Så nå at du har samme farge som jeg har på min ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Da var forsikring tegnet. Skal på besøk hos familie ikveld, blir digg å cruise Hvilket batteri burde jeg kjøpe? Størrelse/effekt og hvor? (helst rimelig) På Sønnak er det hvert fall høy kvalitet på batteri. Meget gode priser der, tror vi har 50 prosent rabatt med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Dersom sønnak har lavere pris med din rabatt, så er vel det ok, men har biltema i samtlige batterier i husholdning, det eldste er over 10 år gammelt.. Fungerer som en drøm.. Hvorfor kjøpe "dyrt" når man kan kjøpe billig som er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Gratulerer med kjempe fin bil E38 er definitivt en av de beste 7 seriene som er laget, både på kvalitet og bilen i seg selv. Bare få på noen Style 37 felger så har du en fulltreffer Hvilken side fant du utstyrslista på btw ? hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå