Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke det nei, men ok, har enda et spørsmål jeg. Noen som vet hvilken farge som er på plast diffuser på E82? Eller hvilken lakk kode som er nærmest?

 

Er ikke den det samme som på e90? Der er den ihvertfall grå, men hvis du skal lakke din ville jeg ha lakkert den i Sort blank :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet den er grå, men det poenget er å få en leppe på bakluke i samme farge, calippere i samme farge og noe annet rundt om. For å bryte litt opp. Sedona rød er så mørk i seg selv, og den med kun sort blir så mørkt og dystert synest jeg.. så jeg er på jakt etter fargekode, eller fargenavn som kan matche best mulig :) pluss jeg synes den grå fargen passer godt med resten :)

 

Vil jo gjerne høre hva folk synest om det da..

 

Grå blank eller Sort blank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet den er grå, men det poenget er å få en leppe på bakluke i samme farge, calippere i samme farge og noe annet rundt om. For å bryte litt opp. Sedona rød er så mørk i seg selv, og den med kun sort blir så mørkt og dystert synest jeg.. så jeg er på jakt etter fargekode, eller fargenavn som kan matche best mulig :) pluss jeg synes den grå fargen passer godt med resten :)

 

Vil jo gjerne høre hva folk synest om det da..

 

Grå blank eller Sort blank?

 

Sånn sett ja. Er jo en mulighet å få det lakkert i Frozen grey sånn som FrodeD har gjort på sin E92 :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett ja. Er jo en mulighet å få det lakkert i Frozen grey sånn som FrodeD har gjort på sin E92 :)

 

Ja tenkte på frozen en stund, men kom frem til at det blir litt for "plast" look når det kun er snakk om noen deler :) Så tror jeg holder fast på blank, skal ta klarlakk på diffuser kun også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også endelig fått på sorte N merker.

Kun bak foreløpig da forran enda er dekket med et tykt fluebelegg etter helgens 1600 km :)

Men det dekket akuratt ikke en mm oppe og nede, så må pensle litt sort.

ee780f85c57e1adc8f56ed29e3d82549.jpg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...