andreaskarm Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Er det pre face det du kjøpte? Med hull til navi dashen? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Er det pre face det du kjøpte? Med hull til navi dashen?Yes! Pre face, som har hatt navi. Så trenger du, sleng på en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Trenger litt hjelp her! Hva er denne til og hvor skal den? Er på høyre side av dash. Hilder på og skru sammen og finner ikke ut av hvor den var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Ikke det nei, men ok, har enda et spørsmål jeg. Noen som vet hvilken farge som er på plast diffuser på E82? Eller hvilken lakk kode som er nærmest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Ikke det nei, men ok, har enda et spørsmål jeg. Noen som vet hvilken farge som er på plast diffuser på E82? Eller hvilken lakk kode som er nærmest? Er ikke den det samme som på e90? Der er den ihvertfall grå, men hvis du skal lakke din ville jeg ha lakkert den i Sort blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Ja vet den er grå, men det poenget er å få en leppe på bakluke i samme farge, calippere i samme farge og noe annet rundt om. For å bryte litt opp. Sedona rød er så mørk i seg selv, og den med kun sort blir så mørkt og dystert synest jeg.. så jeg er på jakt etter fargekode, eller fargenavn som kan matche best mulig pluss jeg synes den grå fargen passer godt med resten Vil jo gjerne høre hva folk synest om det da.. Grå blank eller Sort blank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Ja vet den er grå, men det poenget er å få en leppe på bakluke i samme farge, calippere i samme farge og noe annet rundt om. For å bryte litt opp. Sedona rød er så mørk i seg selv, og den med kun sort blir så mørkt og dystert synest jeg.. så jeg er på jakt etter fargekode, eller fargenavn som kan matche best mulig pluss jeg synes den grå fargen passer godt med resten Vil jo gjerne høre hva folk synest om det da.. Grå blank eller Sort blank? Sånn sett ja. Er jo en mulighet å få det lakkert i Frozen grey sånn som FrodeD har gjort på sin E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Sånn sett ja. Er jo en mulighet å få det lakkert i Frozen grey sånn som FrodeD har gjort på sin E92 Ja tenkte på frozen en stund, men kom frem til at det blir litt for "plast" look når det kun er snakk om noen deler Så tror jeg holder fast på blank, skal ta klarlakk på diffuser kun også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Selger dobbelt enderør, målte ikke før idag og er akuratt for lite.. http://www.bimmers.no/index.php?/topic/800772-Dobbelt-enderør-selges liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 (endret) Også endelig fått på sorte N merker. Kun bak foreløpig da forran enda er dekket med et tykt fluebelegg etter helgens 1600 km Men det dekket akuratt ikke en mm oppe og nede, så må pensle litt sort. Endret August 5, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Og så fremme etter en vask liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Blank og fin! Må fjerne skiltramma HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Blank og fin! Må fjerne skiltramma Enig med Marcus! Gir ett mer clean utseende med en gang Ellers, en kul bil! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 (endret) Hvordan dere fester da? Borrelås bare? Eller er det oem skilt holderen dere tenker på? Og takk :) Endret August 8, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 3M dual lock skal gjøre jobben danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå