E39_Cato Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Da kom dagen hvor jeg fikk handlet meg en E30 (5 år etter den forrige). bilen er en 88 325i. Målet med denne er å få ryddet litt opp i den, før den selges videre. Hva jeg vet så langt : Speedometer viser 210.000. Noe jeg føler stemmer godt med bilen. Den har standard slitasje i førerstol, og ellers litt mangler innvendig. kosmetisk mangler det litt lister, bulk i 2 dører og litt overflate rust. er også litt rust i bakkant kanal v.side. Ellers føler jeg dette er en meget bra e30. Opplever at den tikker en del, men det var ikke mest olje på den og oljen er også gammel. her kommer det ny castrol olje. Type 325I (EUR)Dev. series E30 ()Line 3Body type LIMSteering RLDoor count 4Engine M20Cubical capacity 2.50Power 125Transmision HECKGearbox MECHColour LUXORBEIGE METALLIC (219)Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269)Prod. date 1988-06-06Order optionsNo. Description206 FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES326 REAR SPOILER, DELETION350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT428 WARNING TRIANGLE464 SKIBAG481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY663 BMW BAVARIA C ELEKTRONIC682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH690 CASSETTE HOLDER704 M SPORT SUSPENSION708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II - Tusen takk til DanielStance for utstyrsliste! =) Noen bilder enn så lenge skulle det være at noen har noe gøy liggende så si gjerne ifra! Endret Desember 21, 2015 av Cato525 Daniel. og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Utstyrsliste: Type 325I (EUR) Dev. series E30 ()Line 3Body type LIMSteering RLDoor count 4Engine M20Cubical capacity 2.50Power 125Transmision HECKGearbox MECHColour LUXORBEIGE METALLIC (219)Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269)Prod. date 1988-06-06 Order optionsNo. Description206 FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES326 REAR SPOILER, DELETION350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT428 WARNING TRIANGLE464 SKIBAG481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY663 BMW BAVARIA C ELEKTRONIC682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH690 CASSETTE HOLDER704 M SPORT SUSPENSION708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II Tøff bil du har fått deg Endret Desember 21, 2015 av DanielStance E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Utstyrsliste: Tøff bil du har fått deg Tusen takk! =) Har potensiale! og herlig M20 lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Tusen takk! =) Har potensiale! og herlig M20 lyd Den har nok potensiale ja Ser ganske tøff ut slik den er nå faktisk. Tror faktisk jeg aldri har hørt en M20 før Men de gamle rekkesekserene til BMW er ganske fin lyd på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Den har nok potensiale ja Ser ganske tøff ut slik den er nå faktisk. Tror faktisk jeg aldri har hørt en M20 før Men de gamle rekkesekserene til BMW er ganske fin lyd på ja liker stilen egentlig. kommer ikke til å gjøre noe voldsomt utvendig. antaglig ingenting utseendemessig. da jeg syns den er fin som den er. vil bare ha den "hel". Fargen liker jeg også faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Jepp, gamle BMWer kler beige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med fet bil Fjerne spoiler og skaffe noen fete kantfelger så blir det enda bedre! Kledde fargen, skiller seg litt ut. Har ikke du veldig mange biler nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med E30 Enig med Gabz, få på noen tøffe felger du må begynne å beholde BMW'ene og selge de andre bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Takk for skryt folkens! =) usikker på hva jeg gjør ang spoiler da det ser ut som det er hull i lokket ved rask kikk. kantfelger kommer om jeg finner noen til en allright pris. har ikke tenkt til å koste på den mangfoldige tusen i hårete ting, men heller prøve å få den i bedre stand Ringte mekonomen nå og bestilte: * Termostat * Oljefilter * Toppdeksel pakning. Tenkte og ta en liten inspeksjon på vippearmer etc så greit med ny pakning liggende. Alle væsker blir samtidig byttet for å sikre en fornøyd motor Ang biler så er det ikke SÅÅÅÅ gæli akkurat nå 1 stk Bmw E34 95 mod 520 "mtech" 1 stk Bmw E46 00 mod 320d "mtech" 1 stk Bmw E30 88 mod 325i 1 stk Ford Granada 82 mod. 2.3GL 1 stk Toyota Avensis 12 mod. D4D 1 stk Datsun sunny 72 mod. 1200 (stort sett samboer sin. bare jeg som skrur!) Så helt innafor Håper på å få unna de andre bmwne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Grattis med e30 Cato.. Er vel ikke mye på denne ,før den er grei. Den planen du har,får du min støtte på. Gjør den hundre teknisk,deretter evntuelt litt rigging. Forøvrig godt å se en annen farge enn sort eller rød som ofte de her bilene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Grattis med e30 Cato. . Er vel ikke mye på denne ,før den er grei. Den planen du har,får du min støtte på. Gjør den hundre teknisk,deretter evntuelt litt rigging. Forøvrig godt å se en annen farge enn sort eller rød som ofte de her bilene er. Tusen takk Sveigis! =) er jo noe plukk på en snart 30 år gammel bil, men alt i alt føler jeg det er overkommelig og tror mye er gjort på 5000,- syns ikke e30 trenger noe annet enn senk og hjul egentlig. eff.anlegg står det jo allerde på! liker fargen utrolig godt selv også, litt lei av at alle er svarte så morro med noe "nytt" samtidig kan jeg ikke huske å ha sett noen særlig fler med denne fargen, og det er gøy! =) Mekonomen hadde delene til imorgen. så spørs om det ikke blir litt pusling i romjula da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 ikke fjern bakspoilern bare få resten av mtech 2 settet så kommer den til å sitte som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 ikke fjern bakspoilern bare få resten av mtech 2 settet så kommer den til å sitte som et skudd! alle skal jo ha mtech 2! nei tror den får være som den er sånn egentlig sånn sett skal jo som sagt selges når den blir litt bedre Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Ikke stort som har skjedd i dag mtp det er jo jul å allting! men fikk da hentet tingene jeg bestilte sikter på litt romjulskos! Utover dette fikk jeg shinet E46n innvendig idag med full skinn rens. og fikk også tak i nytt ratt til den så da er den straks klar for salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 div ønskes kjøpt, se link for info http://bimmers.no/topic/804437-div-e30-deler-%C3%B8k/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå