Gå til innhold

Någon som känner Kristian Rudi i Nannestad?


Fekzen
 Share

Anbefalte innlegg

Morsomt hvordan slike uttalelser om balltre, varebiler og oppsporing oppfattes som tøft og "skummelt" på østlandet. Der jeg kommer ifra om noen oppfører seg slikt blir de bare stemplet som byens klovner. Kanskje vi bare henger etter i nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at alle kan finne alle i dagens samfunn. Det hører faktisk til unntakene at man ikke kan spore opp en person ved hjelp av internett og/eller offentlige registre. Det jeg anfekter er måten du ved å spille tøff med slike kommentarer forsøker å sette deg selv i sentrum av begivenhetene her inne.

 

 

Sier han somhele tiden følger etter meg på forumet for å lire inn en kommentar.... er du ikke gammel og grå snart? hold deg til WW2 tråden du mister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er enda morsommere er at Wicky og Fredrik krangler som vanlig :smile:

 

Wicky og Fredrik krangler ikke (iallefall ikke denne gangen iom. at en krangel er munnhuggeri muntlig/skriftlig). Vi er bare genuint uenige om det aller meste her i verden... bortsett fra én ting... og det er at biler er både interessant og morsomt å bruke tid på. Vi har litt ulik tilgang til bilinteressen og vi liker som regel ikke de samme bilene, men bortsett fra dette tror jeg at få her inne er like interessert i biler som vi er. Jeg har vært bilgal i over 30 år og Wicky ganske sikkert i snart 20 år (han er ikke fullt så ung som han utgir seg for med sine godt og vel 32 år).

 

Edit: Wicky blir 32 år til høsten... så det er ikke helt galt å si at han er godt og vel 32 år gammel... :)

 

Min påstand er derfor at her inne burde mer forene oss enn skille oss. La oss holde oss til å diskutere biler Wicky... og jeg forfølger deg ikke for å kritisere deg. Akkurat som du lirer av deg ulike kommentarer i hytt og vær gjør jeg det samme. Hverken mer eller mindre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tøffinger her inne, både telefonnummer og adresse står på gulesider, så her er det bare å møte opp med 240`r og balltre for dem som ønsker det. hjemme etter 18:00 vær dag.

 

Har snakket med Fekzen i dag da han har skaffet mitt nummer, og alt her er under kontroll :)

 

Mvh, Kristian Rudi

Smedstuvegen 14e

2030 Nannestad

tlf: 952 15 190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tøffinger her inne, både telefonnummer og adresse står på gulesider, så her er det bare å møte opp med 240`r og balltre for dem som ønsker det. hjemme etter 18:00 vær dag.

 

Har snakket med Fekzen i dag da han har skaffet mitt nummer, og alt her er under kontroll :)

 

Mvh, Kristian Rudi

Smedstuvegen 14e

2030 Nannestad

tlf: 952 15 190

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tøffinger her inne, både telefonnummer og adresse står på gulesider, så her er det bare å møte opp med 240`r og balltre for dem som ønsker det. hjemme etter 18:00 vær dag.

 

Har snakket med Fekzen i dag da han har skaffet mitt nummer, og alt her er under kontroll :)

 

Mvh, Kristian Rudi

Smedstuvegen 14e

2030 Nannestad

tlf: 952 15 190

 

 

Konge!  :wave: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha jeg hadde aldri møtt opp hjemme hos noen med mindre vedkommende skyldte meg penger. Men jeg har muligheten til å finne info på folk som ikke er registrert med tlf/navn/adresse i offentlige registre etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi andre også hvis vi går litt systematisk og logisk frem på nettet. Det er ikke helt lett å gjemme seg bort i våre dager iom. at man legger igjen spor nesten uansett hva man foretar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan opplyse om at jeg ikke har forsøkt og gjemme meg på noen måte som det blir lagt opp til her.

 

Har kun blitt kontaktet på mail, på en adresse som ikke blir sjekket daglig.

 

Svarer telefon 24/7, så det er ikke noe problem :)

 

Men for dere tøffinger i flotte mercedeser er døren åpen til alle døgnets tider. Men trur vi lar denne "diskusjonen" ligge, da dette blir usakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...