Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det utsagnet passer vel bedre på volvo... Men uansett...styling på Merce er pent om det er Brabus eller AMG... men Lorinser har ALLTID hatt stygg styling as...

 

Finnes mange pene mercer så er enig med deg der Wicky (begynt å få veldig sansen for w124 ce i det siste)  :)

Lorinser har mange fine felger da. (smaksak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor holder Merce seg så høyt i pris, i forhold til gamle BMW'er med over 400 på telleren? :huh:

 

Skal jeg være helt ærlig så har jeg inntrykket av at MB ligger lavere i pris. Kan man leve med høy kilometerstand så får man som oftest mer bil for pengene om man velger MB :) En E39 med over 400 000 km på tellern til 30 000+ pluss er for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal jeg være helt ærlig så har jeg inntrykket av at MB ligger lavere i pris. Kan man leve med høy kilometerstand så får man som oftest mer bil for pengene om man velger MB :) En E39 med over 400 000 km på tellern til 30 000+ pluss er for mye...

Mens en gammel sliten W124 til 30++ med 400 000 km er greit? :huh: Ser ikke logikken. Har sett litt på Merce også i det siste, men føler man får mindre bil for penga enn med BMW. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens en gammel sliten W124 til 30++ med 400 000 km er greit? :huh: Ser ikke logikken. Har sett litt på Merce også i det siste, men føler man får mindre bil for penga enn med BMW.

Jeg mener bare jeg har sett ok, EU godkjente Mercer til under 20 000 kr liksom, da med høy kilometerstand. Skal man ha billig bruktbil så er jo det bedre enn en E39 som har lang mangellapp og er dyrere :)

BMW er mer populære som bruktbiler og da blir prisene deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...