Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

Fin bil dette! Absolutt en av de peneste fargene på F10/11. Anbefaler å få lakkert opp refleksene bak, da blir bakenden med ett så mye mer clean. Samt gjort noe med chrome-dekselet på frontskjerm og dørhåndtakene. Regner kanskje med at du har fått byttet blinklysene i frontlyktene også, fra oransje til chrome pærer? Nesten litt rart at BMW gitt tilbake til halogen på blinklysene på LCI, kontra LED på pre-LCI. Spennende at du fikk godkjent bredere dekkdimensjon bak, trodde det var relativt vanskelig å få ordnet. Da er det kanskje muligheter for meg også, hvis jeg tar meg bryet å troppe opp hos Statens Vegvesen. Har du senket bilen bak med diagnose eller senkestag?

Ang. frontspoiler så ville jeg ikke valgt ACS, de ser så påklistret ut. Den fineste er orignal M Performance, men da lakkert i bilens farge heller enn carbon. Den koster dog ganske mye om en ikke går for en mye rimeligere kopiløsning. Kjøpte en Hamann-versjon til min, men da synes jeg bilen ble for lav, så den solgte jeg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil dette! Absolutt en av de peneste fargene på F10/11. Anbefaler å få lakkert opp refleksene bak, da blir bakenden med ett så mye mer clean. Samt gjort noe med chrome-dekselet på frontskjerm og dørhåndtakene. Regner kanskje med at du har fått byttet blinklysene i frontlyktene også, fra oransje til chrome pærer? Nesten litt rart at BMW gitt tilbake til halogen på blinklysene på LCI, kontra LED på pre-LCI. Spennende at du fikk godkjent bredere dekkdimensjon bak, trodde det var relativt vanskelig å få ordnet. Da er det kanskje muligheter for meg også, hvis jeg tar meg bryet å troppe opp hos Statens Vegvesen. Har du senket bilen bak med diagnose eller senkestag?

Ang. frontspoiler så ville jeg ikke valgt ACS, de ser så påklistret ut. Den fineste er orignal M Performance, men da lakkert i bilens farge heller enn carbon. Den koster dog ganske mye om en ikke går for en mye rimeligere kopiløsning. Kjøpte en Hamann-versjon til min, men da synes jeg bilen ble for lav, så den solgte jeg igjen.

Bmw har ikke gitt tilbake på led men skal du ha led blinklys på bmw så må du ha led lys og ikke xenoen! :) det gjelder vel alle nye bmwer utenom 6 serie som begynte med det fra 2011 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Selv F06/F12/F13 6-serie har halogen blinklys (foran) om man bestiller bilen med xenonlys. Den eneste nye BMWen i dag med LED blink ved xenonlys er F01/F02 7-serie.

Det stemmer! Man må bestille bilen med led som hovedlys for å få led blinklys! Bestiller du xenoen får du ikke led blinklys! Det gjelder alle 2014 og opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Endelig vår og da er det på tide med litt småprosjekter...

Sommerfelger er kommet på, og snart skal bilen på nytt bli kjent med Swissvax.

Ellers er følgende nettopp utført:
-Svart/hvit BMW-emblem bak og foran
-Lakkert grillen nede til sidene helt svarte
-Lakkert dekslene for sideblinklys i bilens farge
-Lakkert cromkanten på dørhåndtakene i bilens farge

Følgende skal fikses innen få dager/uker
-Svarte N-meerker foran og bak
-Svart M5 LCI performance grill
-Lamin-x film tint på hovedlykter
-Lamin-x smoked på baklykter og reflekser bak

Samtidig lurer jeg på lakkering av caliper, men er usikker....
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ferdig tilpasset til baklykter :(
Lamin-x hadde kun tilpasset til baklykter for F10.
Jeg er litt usikker på om jeg skal studere videoene deres skikkelig å ta det selv eller om jeg skal få noen som kan det fra før av til å gjøre det.
Hentelappen kom i går, så alt er klart.

Bilder kommer etter hvert :)
Skulle kjent en dyktig "bilfotograf" i området som kunne tatt bilder, ikke min sterkeste side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ferdig tilpasset til baklykter :(

Lamin-x hadde kun tilpasset til baklykter for F10.

Jeg er litt usikker på om jeg skal studere videoene deres skikkelig å ta det selv eller om jeg skal få noen som kan det fra før av til å gjøre det.

Hentelappen kom i går, så alt er klart.

Bilder kommer etter hvert :)

Skulle kjent en dyktig "bilfotograf" i området som kunne tatt bilder, ikke min sterkeste side..

Hadde du bodd i Oslo området skulle jeg fått ordnet deg noen greie bilder i hvert fall! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...