Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Nå, Kennethe34 skrev:

E34 er veldig enkel å bytte motor i, masse plass å jobbe på :)

Alt passer også over fra 2,0-2,5 (dynamo, grenrør osv) så du trenger stortsett innsug, lmm og ECU til 2,5'en.

Vil tippe du kan gjøre en slik ombygging for ca 10lapper og ha nok cash til litt nye pakninger osv.

 

Uansett vil det bli MYE billigere enn å bytte bil (erfaring) :P

Vet det er god plass i de, kan jo sitte i motorrommet å skru nesten :P Men jeg har ikke plass/utstyr/kunnskap/hjelp til å kunne bytte motor.

Dessuten burde jeg jo ha bakstilling fra 525 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke det, 520 clutch, svinghjul, girkasse, bakstell+++ fra er såpass overdimensjonert at du trenger ikke tenke på det med mindre du skal bedrive hardkjøring og burning osv.

Garasjejekk, bukker og elefantjekk er vel stortsett det du trenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, sveigis skrev:

Kjøper du korte dempere til senkefjørene dine ,løser du problemet med løse fjærer :)

Ser sånn ut, men jeg trodde virkelig at de demperene jeg har var korte siden de ble solgt sammen med fjærer som skal senke ca 45-50 framme og 30-35 bak.. Men det sier vel bare litt om den butikken som solgte det.

Nå, Kennethe34 skrev:

Trenger ikke det, 520 clutch, svinghjul, girkasse, bakstell+++ fra er såpass overdimensjonert at du trenger ikke tenke på det med mindre du skal bedrive hardkjøring og burning osv.

Garasjejekk, bukker og elefantjekk er vel stortsett det du trenger :P

Nei, men er vel mye lettere å finne f.eks diffbrems til 525 bakstilling enn 520..

Jeg har ingen av de tingene, og har heller ikke noe sted å stå. Dessuten tviler jeg sterkt på at jeg klarer den jobben aleine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DanielStance skrev:

Tror ikke en tur på nesten 500km passer sammen med "ta deg en tur innom" :lol:

ei får du gi deg! :D

5 minutter siden, Shattered skrev:

Pøh, jeg kjørte 90 mil for å møte ei dame en gang :P hørte aldri noe etterpå haha

pft! skjønner jeg godt! xD
neida den var stygg unnskyld :( <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...