Gå til innhold

Blade sin 2013 F31 318d - Melbourne Red


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg var innom forumet her nå, sikkert blitt noen år siden til og med. Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av den nyinnkjøpte bilen.  Hentet en av en meget hyggelig og oppegående kar i Østfold på mandag, og ble såpass imponert over bilen at jeg tok den like gjerne med meg. Bilen er så og si dønn strøken, greide egentlig ikke å finne noe som helst galt.

 

Helt greit med utstyr:

- Keyless go

- Cobra senkesett, godkjent

- Navigasjon, liten

- Dieselvarmer

- Lyspakke

- Sorte skinnseter

- M-performance styling

- Shadowline

- El. bakluke

- Regnsensor

osv

 

 

Noen bilder, fra annonsen:

 

42_1233283736_xl.jpg

 

 

42_391907814_xl.jpg

 

42_151509410_xl.jpg

 

 

42_1923436935_xl.jpg

 

 

42_1208123529_xl.jpg

 

42_1534190343_xl.jpg

 

 

42_1120034720_xl.jpg

 

42_451057481_xl.jpg

 

42_358452615_xl.jpg

 

42_1125640942_xl.jpg

 

 

Fulgte også med vinterdekk til felgene på bildet, men lurer på om jeg skal gå for en 18" vinterpakke fra GS. Tar gjerne imot tips til en ålreit vinterpakke, om noen har det. :)

 

Ellers så er bilen en drøm å kjøre, sitter som et skudd på veien og den lille dieselmotoren går bedre enn jeg fryktet, selv om jeg kommer til å savne rekkesekseren fra min gamle E46 323ci - som forøvrig er til salgs, billig. 

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en meget lekker Touring :)

Kler virkelig godt den fargen der F3xene. 

 

Tusen takk. :)

Ja, jeg liker fargen, har fra før en E46 Coupe i Hellrot, men syns faktisk denne er penere, skikkelig dyp og fin farge, minner meg litt om Imola red. Med de svarte detaljene så kommer fargen enda bedre fram syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellrot er en fin farge men synes den blir veldig kjip ved siden av Imola, Melbourne etc.

Har Hellrot selv på Z4en min og har stått ved flere anledninger ved siden av disse andre fargene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Hellrot er jo blitt så blass i fargen etter for mye tid i sola, så jeg må nesten stå ved siden av noe nyere for å se hva jeg egentlig syns. Syns forresten Z4'en din er fin, var i tråden din å kikket i sta, og kan ikke si annet enn at jeg er litt misunnelig på den der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Hellrot er jo blitt så blass i fargen etter for mye tid i sola, så jeg må nesten stå ved siden av noe nyere for å se hva jeg egentlig syns. Syns forresten Z4'en din er fin, var i tråden din å kikket i sta, og kan ikke si annet enn at jeg er litt misunnelig på den der. :)

Hehe, StigJ sin er ikke blass for å si det sånn.   :grin:

 

Kul F31 du har kjøpt deg.  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket eksos anlegg er det montert på bilen (hvis du vet) ?

Det er 335i eksosen, med diffuser fra samme bil :-)

Trenger noen tips til en ålreit felgpakke til i vinter. Ser på GS sin men er ikke sikker på åssen GS Split 18" blir seende ut på denne bilen, og det lite info om hvilke dekk de bruker (hastighetsmerking). Noen andre tips til felgpakke med dekk og hvilken butikk?

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil :)

Tusen hjertelig takk. :)

Ikke lagt noen slagplan for hva jeg har lyst til å gjøre med bilen enda, den er jo nesten helt ferdig. Mulig jeg lyst på røde lister innvendig, kanskje se på muligheten til å oppdatere skjermen.

Vurderer også verksteder rundt i området, noen som har erfaringer med Bilia i Drammen?

 

 

EDIT:

Noen som kjenner til denne felgpakken?

https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-f31-touring-318d/dekk_og_felg-felgpakker_vinter-18/felgpakke_gs_split_18_m_225_45_18_continental_piggfritt_f070_f301015__2209463

 

Er dette de nordiske goddekkene (contivikingcontact6), eller er det de europeiske?

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...