Gå til innhold

Mr.Opsahl's Alpinhvite F11 lakkere sommerfelgene?


Mr.Opsahl
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter lang tid borte fra  Bimmers føler jeg det er på tide å være tilbake.  Kanskje litt mer aktiv enn jeg var på min forrige bruker og ikke bare sniktitte på alle de fine og kule bilene som blir lagt ut her. 

Jeg kjøpte meg en F11 i sommer og har ikke angret ett sekund, er riktig nok bare en 2 liter med 184 hester men fungerer fint for meg.  Kjører på 9/10,5x21 sommerhjul og originale 19" på vinteren.  Er svart sport skinn interiør med sølvfarga lister, panorama soltak, M-sport understell og M-sport utvendig. 

Det vil bli gjort diverse oppgraderinger etterhvert som penga strekker til. Ting jeg har lyst til å gjøre er senk, sote rutene mer, annen diffusor med 4 potter, ny front splitter og felger. 

Oppdateres etthvert. 

IMG_0306.JPG

IMG_0307.JPG

Endret av Mr.Opsahl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

I forhold til LED i tåkelysene, ville jeg helt klart byttet ut til LED-tåkelys fra F1x LCI. Disse finner man til en forholdsvis fornuftig penge på f.eks eBay og tilsvarende. :)

IMG_4130.JPG

Takk for tips, skal sjekke de ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Saltkjelen skrev:

I forhold til LED i tåkelysene, ville jeg helt klart byttet ut til LED-tåkelys fra F1x LCI. Disse finner man til en forholdsvis fornuftig penge på f.eks eBay og tilsvarende. :)

IMG_4130.JPG

Passer det med lysmodul og slikt til pre-LCI da? :) Eller er det bare plug and play, eventuelt litt kjapp koding, som må til?

 

Pen bil forresten, ble mye bedre med sort grill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Walkabout skrev:

Passer det med lysmodul og slikt til pre-LCI da? :) Eller er det bare plug and play, eventuelt litt kjapp koding, som må til?

Nå skal jeg ikke si for sikkert hvordan det vil være på en F1x, men på både F01 og F3x er LED-tåkelysene plug and play. Det kreves noe koding for at de ikke skal flimre og oppføre seg som diskolys, men dette skal være en relativt smal sak. Så i bunn og grunn er det en nokså overkommelig affære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...