Gå til innhold

Montering av kufatec fistune e61 CCC


Anbefalte innlegg

Ja har den på samme plass.

vet bare at jeg fikk mye bedre signal når jeg flyttet ledningen bort ifra alle de andre ledningene som er der.

Om dere har en plass der dere ikke har signal så burde dere prøve å stå der. Så kan dere flytte litt på ledningen samtidig som radioen står på, å se om dere får inn noe signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er denne boksen under Dab-modulen og hvorfor har ikke jeg denne, selv om jeg har samme bil som deg, Otis?

Hvilke andre muligheter har jeg til å koble inn Dab-modulen i bagasjerommet på en 08 525XD? Forsterkeren på venstre hjulbrønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor du mangler denne boksen. Men jeg tror at du må ha blåtann eller så kanskje du har combox, men da har du egentlig en 09 modell. Mulig @awt eller @Saltkjelen kan dette bedre?

Du kan koble DAB inn på alle plasser med MOST (fiber) på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha handsfree eller USB for å ha boks baki (combox ble aldri levert til e6x). Også mulig den ligger i reservehjulsbrønnen, det gjorde den hos meg.

Forsterkeren kan brukes om du har Logic7 eller Individual-anlegget.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har både blåtann og usb. Mulig den ligger i brønnen ja. Skal sjekke. Jeg har Logic7, så da blir det nok å koble seg på forsterkeren. Kan jeg ta strøm herfra også, uten å lage problemer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.4.2018 at 19.46, Otis skrev:

Her er ett bilde av plassering til DAB modulen.

Det er litt trangt legge på plass den underste oppbevaringsrommet, men jeg har sånn bagasjeromspakke eller hva det heter.

20180428_093801.jpg

Min enhet ligger også slik som din gjør. Jeg har ikke fått sjekket om jeg har lys i antennen enda, men jeg merket meg at når jeg var i Ålesund feks. hadde jeg god dab dekning. Men med engang man skal ut blandt fjorder og fjell hakker det bare.
Mulig det da er lite sannsynlig at det er noe galt med dab antennen? En dab antenne enten funker eller funker ikke rekner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liggerpå samme plass som din @Otis Sjekket også om antennen lyste idag, og det gjorde den.. Da er det vel lite sannsynlig at det er noe galt med antennen? Fikk også godt signal når jeg var i feks. Ålesund, alså i en by.. Men med engang jeg kjører langs landeveien blir det hakkete.. Kan det fortsatt vere noe galt med antenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...