Gå til innhold

Joachim F30


 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte å lage en liten tråd om min f30 som jeg kjøpte i sommer. Bilen er en veldig bra utstyrt 320D som er programmert om til 230hk og 480nm. Når jeg kjøpte den, hadde den fått 335 eksos. Å m performance frontleppe. I mitt eige har den fått, H&R deep understell, Niche essen felger, m performance leppe på bagasjeluke, helrøde baklykter å facelift list med lys i rundt spilleren, samt litt forskjellig anna småtteri. Driver å leter etter nytt felgsett til sommeren for å ha litt å bytte i. Noen tips? Må være 20-21» å helst orginale BMW hjul 😊

804ED8B2-FECE-494C-8699-DF3D5025F7C5.png

908DAAAB-B073-44BE-ACF9-F6838F1E0178.jpeg

D3B061E2-C3FE-4B76-BDD7-89F1EAC09DC5.jpeg

BEBF3897-E79D-40AD-B08B-B4F314E90F84.jpeg

Endret av Joachim S Hamar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Frode D skrev:

Flott bil! Syns de felgene kler bilen godt. :) 

Takk for det. Ja syns det selv. Var på tur til å kjøpe futura felgene du har, men du kom meg i forkjøpet gitt 😊

9 timer siden, Skulebollen skrev:

Denne var pen ja! :) Drømmer om en f3x selv men får vente til prisene på bilene med 6er går litt ned :P

Takk for det. Ja er ålrighte biler 👌😊

9 timer siden, Gorg skrev:

Meget tøff 3er 👌🏻😃

Takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Joachim S Hamar skrev:

Takk for det. Ja syns det selv. Var på tur til å kjøpe futura felgene du har, men du kom meg i forkjøpet gitt 😊

De lå jo ute lenger. Var plutselig mange som skulle ha de etter at de ble solgt. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frode D skrev:

De lå jo ute lenger. Var plutselig mange som skulle ha de etter at de ble solgt. :P 

Ja 😅 prata med han en god stund om de, men var usikker på om jeg skulle ha meg f30 eller ikke, å når jeg da fant det ut. Var det for sent 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...