Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

200sx owners group norway har vi faktisk tatt forbi hva antall brukere gjelder, men de leder på innlegg. Sannsynligvis fordi de startet før oss. Har nok tatt innpå! :)

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er bra forum :wink: en lærer en del om bil, og kommer vekk fra tanker ang trimming som fks filter + potte gir 20 hk ekstra :wink:

Det er mange jord nære mennesker her, og få spydigheter . Det er noe jeg setter utrolig stor pris på, spess når jeg sliter veldig med og skrive Norsk selv.

Dette tar seg opp :wink:

Skrevet
Skrivingen din er da helt ok? Eneste er noen og/å-feil ;)

Blandt annet.

Roter med ord av helt snodige grunner. Pluttselig kan jeg ikke skriver ordet, andre gannger uten problemer. Fant aldri ut av det på skolen heller :cry: Naturafag, matte , engelsk, samfunsfag og alle andre elektro fag gikk helt ok, men ikke og skrive.

• 4 years later...
Skrevet
:x

Enig. Og ingen har svart på mitt spm. ang oljelekkasje. Er den så dårlig forklart da?

Dette begynner å bli gammelt, men etter å ha forsøkt i tyskland kom svaret raskt. Det er olje-trykk føler/giver som lekker. Oljen følger plast strømpa som ligger utenpå ledningen til bryteren og løper langs hele toppen på blokka. Lekkasjen kommer da ut i andre enden av blokka. En liten enkel feil som satte fast de fleste BMW eksperter jeg var i kontakt med.

Skrevet
:x

Enig. Og ingen har svart på mitt spm. ang oljelekkasje. Er den så dårlig forklart da?

Dette begynner å bli gammelt, men etter å ha forsøkt i tyskland kom svaret raskt. Det er olje-trykk føler/giver som lekker. Oljen følger plast strømpa som ligger utenpå ledningen til bryteren og løper langs hele toppen på blokka. Lekkasjen kommer da ut i andre enden av blokka. En liten enkel feil som satte fast de fleste BMW eksperter jeg var i kontakt med.

Tror det var en M3 her inne som hadde samme probl. for kun kort tid siden :?

Skrevet
Årets bump? Bra du fant ut av det da :wink:

Ting har definirivt forandra seg siden 2003 8)

Absolutt årets bump ja... og litt forskjell er det på 39 og 16695 medlemmer. Jeg er f.eks medlem nr. 128... :lol:

Skrevet

Og jeg er medlem nummer 5 på lista. Var ikke mye aktivitet i de gamle hårde dager. Var vel helst bare Gunnar og Hagenisse som skrev skit da. Men nå har det jo tatt helt av.

Skrevet

*Skrive noe for å bare skrive noe*

Nå som jeg ikke er BMW eier skriver jeg skjeldent her inne.

Men visst det er noe trøst er jeg innom å leser hver dag.

Men nå syntes jeg det akkurat er passe med ny oppdateringer.

Kan jo ikke bli for mye . Får jo ikke med meg alt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...