Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Poenget er selvfølgelig at man burde si fra før man evt. er utro at man vil ut av forholdet. Det å komme med en mer eller mindre god forklaring i ettertid holder ikke. Det er viktig å vite hvorfor man er sammen... er det pga. kjærlighet (ref: mitt forrige innlegg) eller er det andre sekundære forhold som f.eks simpelt begjær, status, sex, materielle fordeler etc. som ligger til grunn. Mange har problemer med å skille disse tingene fra hverandre på en fornuftig måte.

Dettte er jeg SÅÅÅ enig med deg i. Ekte kjærlighet SKAL komme forran ALT om man skal lykkes :D Har man det som første setning i hodet uansett hva som måtte skje eller hvor vanskelig ting måtte bli, da vet man med seg selv hva som er rktig. Det må komme forran ALT spør du meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dettte er jeg SÅÅÅ enig med deg i. Ekte kjærlighet SKAL komme forran ALT om man skal lykkes :D Har man det som første setning i hodet uansett hva som måtte skje eller hvor vanskelig ting måtte bli, da vet man med seg selv hva som er rktig. Det må komme forran ALT spør du meg :wink:

Så er vi enige, men det er en forutsetning at begge parter (han/hun... eller en eller annen kombinasjon som jeg ikke forstår meg på) forstår dette poenget... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dettte er jeg SÅÅÅ enig med deg i. Ekte kjærlighet SKAL komme forran ALT om man skal lykkes :D Har man det som første setning i hodet uansett hva som måtte skje eller hvor vanskelig ting måtte bli, da vet man med seg selv hva som er rktig. Det må komme forran ALT spør du meg :wink:

Så er vi enige, men det er en forutsetning at begge parter (han/hun... eller en eller annen kombinasjon som jeg ikke forstår meg på) forstår dette poenget... :D

Jepp... og det merker en fort. hvis ikke blir det sånn ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik tolket meg rett :)

Og jeg står fortsatt bak min påstand om at det er tuollete å "banke" den som har ligget med dama di.

En liten interessant vri på saken:

Hva om dama di finner på å ligge med ei annen dame? (Altså, du får ikke være med, men hører om det etterpå, som i en vanlig utroskapssak)

Hva ville dere gjort med dama da?

Hva ville dere gjort med den andre dama?

Synes dette er en interessant problemstilling, for her mener folk mye forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":5k82ere8]Fredrik tolket meg rett :)

Og jeg står fortsatt bak min påstand om at det er tuollete å "banke" den som har ligget med dama di.

En liten interessant vri på saken:

Hva om dama di finner på å ligge med ei annen dame? (Altså, du får ikke være med, men hører om det etterpå, som i en vanlig utroskapssak)

Hva ville dere gjort med dama da?

Hva ville dere gjort med den andre dama?

Synes dette er en interessant problemstilling, for her mener folk mye forskjellig :)

Bedt begge på fest med enorme mengder vin :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2cmzfjlu]

En liten interessant vri på saken:

Hva om dama di finner på å ligge med ei annen dame? (Altså, du får ikke være med, men hører om det etterpå, som i en vanlig utroskapssak)

Hva ville dere gjort med dama da?

Hva ville dere gjort med den andre dama?

Synes dette er en interessant problemstilling, for her mener folk mye forskjellig :)

Dette er absolut en interessant problemstilling og jeg har en annen tilsvarende realistisk variant som jeg fikk høre av en venn for noen år siden. Han hadde vært sammen med en dame i et par år og forholdet var godt, men han savnet noe ekstra i sexlivet... et eller annet som for hans del gjorde det spennende igjen. Vel... han hadde alltid drømt om en trekant... han, kjæresten og en søt venninne. Etter litt frem og tilbake med søking og feiling i vennekretsen fant han endelig en venninne som var klar for en litt annerledes opplevelse. Neste utfordring var å presentere venninnen for kjæresten iom. at de ikke kjente hverandre fra før. Han fant imidlertid ut at han først burde informere kjæresten om hva slags planer han hadde og det skulle vise seg å bli interessant. Kjæresten ble sjokkert da hun hørte om planene... hun var da ikke lesbisk og hun skulle ikke ha en annen pike ned i sin seng. Hun ble faktisk så indignert over forslaget at hun stilte et motkrav. Hun kunne gå med på et forsøk på en trekant med to piker og en mann hvis hun også fikk lov til å prøve en trekant med to menn og en kvinne. Dette var ikke helt hva min venn hadde forutsatt og han fikk derfor noe å tenke på. Han kom etter en tur i tenkeboksen frem til at han ikke under noen omstendigheter kunne klare å være i seng med en mann... ei heller dele kjæresten med en annen mann. Spørsmålet er så om hans kjæreste mente alvor eller om hun bare vendte saken på hodet for at min venn bedre skulle forstå rekkevidden av sitt forslag. Dette får vi aldri vite for forholdet gikk i stykker et par uker senere, men jeg tror min venn gjorde seg noen tanker for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er tråden, men har blåst litt frustrasjon her tidligere...

Anyway, ble single i natt etter lengre samtaler. Vi ble enige om at vi er så forskjellige at det er best av vi bare er venner. Dette er jo både bra og kjipt. Kjipt nå de neste dagene, da det blir mye som blir annerledes, men i det lange løpt så tror jeg det var det beste for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får tiden vise, men forholdet hadde et vennersfølelse og det virket som vi bodde sammen for å dele på utgifter, thats is.

Ingen felles interesser, gnagde på hverandre, ingen lyst.... alt gikk på tomgang.

Men det er det som er det tunge steget... Fra å gå rundt å tenke på det, til å faktisk gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får tiden vise, men forholdet hadde et vennersfølelse og det virket som vi bodde sammen for å dele på utgifter, thats is.

Ingen felles interesser, gnagde på hverandre, ingen lyst.... alt gikk på tomgang.

Men det er det som er det tunge steget... Fra å gå rundt å tenke på det, til å faktisk gjøre det slutt.

Er i den situasjonen nå faktisk, dama vil ha pause, men jeg sier enten eller, men hun vil ikke gi slipp og ikke vil jeg fra henne heller, men tiden vil vise om jeg skal ta det tunge steget eller bare vente å se om det blir bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får tiden vise, men forholdet hadde et vennersfølelse og det virket som vi bodde sammen for å dele på utgifter, thats is.

Ingen felles interesser, gnagde på hverandre, ingen lyst.... alt gikk på tomgang.

Men det er det som er det tunge steget... Fra å gå rundt å tenke på det, til å faktisk gjøre det slutt.

Er i den situasjonen nå faktisk, dama vil ha pause, men jeg sier enten eller, men hun vil ikke gi slipp og ikke vil jeg fra henne heller, men tiden vil vise om jeg skal ta det tunge steget eller bare vente å se om det blir bedre..

"pause" har jeg vært borti selv, det var den tiden jeg ikke haded baller nok til å si at det var slutt. Jeg viste at det gikk åt skogen men viste ikke hvordan jeg skulle legge det frem.

Man bygger opp mye følelser gjennom tiden og dette er veldig tungt. Uansett så håper jeg dere ordner opp eller gjør det slutt på en skikkelig måte.

Ved 95% av tilfellene vil jeg påstå og si, så er Pause = Slutt.

Tungt de første dagene, men nok best i det lange løp somregel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir enten eller... Pause = slutt, det vet jeg nesten såå derfor er det jeg ikke liker "pause". Håper det ordner seg, om ikke så går det bra det også, er jo ikke verdens undergang da, litt trist er det jo såklart men har mange gode venner så det vil gå bra uansett utslag :wink: Men som nevnt håper såklart det ordner seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...