Gå til innhold

Hvilket merke liker/bruker du?


Anbefalte innlegg

nå har jo ikke jeg bil, men jeg har da et annlegg stående...(i påvente av at jeg igjen får lappen og bil...)

Pioneer sub, freme og bakhøtalere fra pioneer og ligthning forsterker... funka bra i den golfen jeg hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har/skal ha komplett Alpine. Har nå Alpine forsterkere (x3) to 10" Type X. Hadde Alpine spiller men har nå solgt den. Skal ha Alpine skjerm som snart kommer på markedet. Har nå Macrom Extreme 6.5"frontsett, men skal bli byttet i Apline Type X. Bare jeg får jobba de svære elementene inn i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke høre på musikk hjemme i stua? Ingen unødvendig støy og du kan konsentrere deg om musikken - ikke kjøringen.

Bil er sånn bass-greie ;) dunk dunk.

jeg hører på blues i bilen.. hehe

Hvis du liker blues og Mark Knopfler (ref: ditt brukernavn) bør du sjekke ut Knopfler´s gamle hobbyband The Notting Hillbillies og platen "missing...presumed having a good time" fra 1990. Store saker sammen med Guy Fletcher som også synger sammen med Knopfler på melodien "Sailing to Philadelphia" på platen med det samme navnet. Teksten på den melodien er forøvrig litt av en historietime om England og USA. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaste bort penger på stereo når jeg har en deilig dieselmotor jeg kan nyte lyden av, ingenting som slår en rekkesekser. :D

Hadde dyr stereo i min forrige bil, den ble jo bare raida.

Her i Oslo innviterer du tyven på besøk i bilen hvis du har litt grei stereo.

Annser det som ganske plagsomt og latterlig med alle de lysende dippeduppene som tydligvis må være på en sånn "TØFF" spiller. :x

Uhgg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ALPINE cd spiller, hvet ikke modell (er ikke helt fornøyd men)

Frontsett + 6*9 bak høytallere fra MDS

Lightning Audio S5.700 forsterker integrert i bagasje rommet 8)

12" Rockford i bagasje rommet :roll:

Nytt front sett står øverst på ønske lista.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for Pioneer sine spillere jeg, syns de ser best ut og føler at det er de som gir meg mest for pengene... Ellers har jeg atm Sony 6x9 bak og org høyttalere/ MB Diskant foran, og en rhaaallllaaa sub baki.... Ligger to ok pioneer subber her om jeg bare orker lage kasse til de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...