fugl Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Jepp! Tenkte jeg skulle prøve noe nytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Jepp! Tenkte jeg skulle prøve noe nytt.... Det ble meget fint... ... Løsningen gjorde meg forøvrig også for første gang oppmerksom på hvor forskjellig E46 er før/etter faciliften også når det gjelder sideskjermene... faktisk større forskjeller enn jeg trodde... E46 før facelift E46 etter facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Litt sent ute med vinterbilder, men det er da litt snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jepp! Tenkte jeg skulle prøve noe nytt.... Det ble meget fint... ... Løsningen gjorde meg forøvrig også for første gang oppmerksom på hvor forskjellig E46 er før/etter faciliften også når det gjelder sideskjermene... faktisk større forskjeller enn jeg trodde... E46 før facelift E46 etter facelift Facelift utgaven har vell også ferdig "Valsa" hjulbuer? (Bretta inn kanten liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 VillKapping nydelig bil. når jeg ser sånne bimmere, får jeg bare lyst til å ta opp lån med en gang å kjøpe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ja da setter jo snart vinter inn på nytt så da børster jeg like godt støv av denne tråden først som sist, med et par "vinterbilder" av BMW`n med de nydelige vinterhjula mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Du skal nok ikke klage, de felgene er gromme mot mine svarte stålfelger!... noen som vet hvor mye kapsler koster ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fra forrige vinter. Ikke den helt store forandringa til denne vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 noen som vet hvor mye kapsler koster ?! Her er noen priser fra Biltema . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Et par vinterbilder av oppkjørselen vår: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ikke så mye vinter her i bergen. Men vinterdekkene er nå kommet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 +1 viste gradestokken i bilen, nå rundt 16:00 tiden i Lørenskog.. EDIT: 17:59 - Da har det begynt å snø her i Lørenskog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ble stusselig med vinterhjula på 535en, men fyttefaen så komfortabel den ble! Det første vi gjorde etter vi hadde lagt om i går var å kjøre 50 mil med den, og det var 50 meget behagelige mil i godt driv. Den går jo heller ikke dårligere nå da, med 205/55-16" på 7.5 brede felger. De veier nok noe mindre enn 10x18". Og så ingen subbing da. Man lider jammen for skjønnheten på sommerhalvåret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 I vinter skal bilen få kose seg over 0-punktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Fin bil og garasje Riefarn, men jeg ville sensurert reg nr. Mye snack i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå