Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Datt over denne tråden i dag så tenkte eg får slenge inn litt om meg og;

Navn: Samson Almenningen
Alder: 21
Bor: Bergen/Modalen
Jobb: CNC-Operatør hos Rolls Royce Bergen Engines

Kjører for øyeblikket E46 320i som eg stusser med i ny og ne, skal på senkesett og motiv i grill neste

post-82108-0-87308700-1437850704_thumb.j

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Ingeniør, godt voksen, glad i biler, men nok mere kosekjører enn felrtallet herinne. Liker litt luksus og kjøreglede når jeg likevel skal pendle  på jobben. Da gidder jeg ikke sitte i ei liten skoda. 

 

Fritid: trener litt, familie før fest nå som en har blitt gammal, ellers blir de ten øl nå og da med gjengen.

 

Bil  BMW 5-serie 525d 2013 - lurer på en Touring som prosjektbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei!

Mitt navn er Øyvind Johansen. 32 år fra Alta. 

Har vært BMW-interessert siden man var konfirmant omentrent.

Har vært Audi-mekaniker i 1år, jobber nå på andre siden av veggen for VAG.. Hva som er værst er vel en smakssak. 

Er interessert i musikk, Slayer og Motorhead stiller alltid sterkt på spillelista. Prøver å spille litt gitar i ny og ne, men ender som regel med at man pent legger gitar bort og koker en kjeft kaffe i stedet for:)

Bor I Sverige midlertidig, planen er å komme tilbake til moderlandet.  Forhåpentligvis før vi blir totalt innvadert av ymse grupper.

Ellers har man vært ivrig på forumet og trives godt her, mye flinke folk som man har lært et og annet av! Takk for det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. Vi er to bilentusiaster og kunst studenter som bor i Oslo og reiser rundt i Østeuropeiske land som Latvia og Litauen for å finne bilentusiaster som kan tilby sjeldne felger. Hensikten med prosjektet er for å se hvilke tilbud, kvalitet på felger og andre deler det er rundt om i Europa. Nå er vi i Oslo med en del tilbud. Om det er noe du lurer på angående felger, verksteder eller frakt av deler så ikke nøl med å ta kontakt med oss. Dere kan finne oss på instagram: RimHunters og Facebook: Rim Hunters.

 

Hello. We are two car enthusiasts and art students living in Oslo who have travelled Eastern Europe around Latvia and Lithuania in search for other enthusiasts. We try to make a secure connection between the people we have met on our "Rim Hunt" as we call it, and Norwegian enthusiasts. The "hunt" was supposed to give us a chance to see what there is to offer around Europe and to see the quality and to the build a trustworthy community. Now that we are back we have lots to offer. Feel free to ask us if we can help you with any kind of purchase, delivery or transport of cars or parts. You can check our Instagram (RimHunters) where we show you our growing project and on our Facebook page as well at Rim Hunters. We made this video to show the first trip and some of the things we found which we could bring to Norway.

Navn: Beck og Lucas

Bor: Oslo

Vi kjører BMW e36 '' Legatus''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Navn: Geir

Født: 1973

Registrerte biler pr idag: 2016 BMW: 330E, 2014 BMW 118d X-drive, 2002 Opel Combo

Biler jeg eier: 1986 BMW M535, 1987 BMW 520i (rustfri)

Historikk: 1975 BMW E3 3,3L, 1975 BMW 3,0S, 1979 BMW E12 528I, 1983 BMW E30 323I, 1991 BMW E36 325I, 1993 BMW E36 320Ci, 1986 BMW E28 M5, 1996 BMW E39 528I, 2006 BMW E61 525DAT, 1986 BMW 635CSI

Bor i Ulsteinvik sammen med kone og barn.

Jobber blant annet som kaptein i offshore.

 

Leser endel på forumet og er imponert over hvor mye folk kan om disse flotte bilene :-)

 

Neste bil blir en M bil :-)

Endret av GSR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei, mitt navn er Kristoffer, 23 år gammel og bosatt på Nordstrand i Oslo. Jeg har fagbrev som bilmekaniker og erfaring fra Peugeot og Tesla, men har lidenskap for BMW.

Jeg har tidligere eid en Mitsubishi Galant, 1996 modell og en Peugeot 307 hatchback, 2003 modell, dog aldri eid en BMW.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Stein Erik, 51, bor på Vinstra og arbeider som norsklærer for fremmedspråklige. Fritiden går stort sett med til å restaurere en 1996 316i Compact (E36) og se engelsk fotball. Bruksbilen er en 2003 320D (E46). Har tidligere hatt en 1998 E39 525tds samt en 1985 E28 518. Min far hadde på 80-tallet en 1973 3,0SA, som han dessverre leverte til vraking uten min viten tidlig på 2000-tallet. Bare gremmes av hvilken verdi noe sånt ville hatt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
På 12.12.2016 den 3.53, bmwmann24 skrev:

Forhåpentligvis før vi blir totalt innvadert av ymse grupper.

Kunne ikke sagt meg mer enig i dette. Ser ut til at du har lært at man ikke kan spesifisere, men holde seg til den mer generelle «ymse grupper».  Har sett på diverse fora at man kan være så stygg i kjeften man bare vil om grupper som f.eks. hinduer, buddhister, katolikker, protestanter (og alle andre retninger av kristendommen), samt absolutt alle tilhengere av tusenvis av andre religioner, unntatt 1. Nevner man den, uansett hvor forsiktig man er, så er man i samme øyeblikk å regne som høyreekstrem, nynazist og rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...