Tzunami Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Kan nevne deg jeg Turbo-HF jeg satt over penger, og turbo-HF hentet deler for meg på Schmiedmann knall service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Kan nevne deg jeg Turbo-HF jeg satt over penger, og turbo-HF hentet deler for meg på Schmiedmann knall service Hehe, tusen takk, Joachim, Bare hyggelig, det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Kjøpte et interiør av Erik O, og kan dermed anbefale ham. God kommunikasjon under hele prosessen, og behjelpelig med å finne rimelig og god fraktordning Interiøret var selvfølgelig som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Vil gjerne anbefale SanderL som en kjempe hyggelig og hjelpsom selger . (monterte rattet jeg kjøpte av han ++) Ingenting annet enn positivt å si Takk for en god handel ! : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Handlet med Lasseln tidligere i dag, han kom og leverte varen på jobben min, og penger er på vei på konto! Godt med folk man kan stole på! tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Handlet med Lasseln tidligere i dag, han kom og leverte varen på jobben min, og penger er på vei på konto! Godt med folk man kan stole på! tommel opp Selv takk, Joachim! Kroner på vei inn her, også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Flott levert av Stjerna ,kjøpte muttertrekker av han. Pakket og sendt som avtalt, ikke noe problemer her Takk for knirkefri handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Handlet et speedometer av BmwM46. Gikk veldig greit og fint det, hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Kjempeservice av liffi, god pris, og kjørte flere timer for å levere det på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Skulle bare mangle Trivelig å hilse på igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Tommel opp til Tuttifrutti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Handla deler av diohrvik. Møtte han i Kristiansund og fikk overlevert varen som avtalt. Seriøs og ærlig fyr.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 tommel opp til haukefer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Tommel opp til Pedi å Helland (Tror jeg det var) Sendte varer som avtalt, å handelen av delene gikk strøkent! var oppkrav begge gangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 + til motocross4 som kjøper. Han overførte pengene som avtalt.Ingen fare for å selge til denne karen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå