Fredrik Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Er det virkelig maksmomentet? 250Nm er ikke tall som imponerer meg, selv om den har meget fine effekttall. Det er virkelig maksmomentet og det er egentlig faktisk litt merkelig at dette momentet mer eller mindre har vært uforandret siden M50B25 motoren kom på markedet i 1991. Det nye er imidlertid at 250 Nm leveres allerede ved 2750 rpm i motsetning til ved 4700 rpm (245 Nm) for M50B25 motoren uten Vanos. E90/91 325i skal imidlertid ha turtall for å flytte seg, men da flytter den seg relativt bra... 0-100 Km/t på 7,0 sekunder og en topphastighet på 245 Km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer! Ser du har tatt til fornuften og byttet baklyktene...ikke fullt så mye japsepreg nå. Men den m-fronten klarer jeg ikke å like :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer med fin bil ( selv om det ikke er den aller villeste motoren) Bilen ser veldig ryddig ut og jeg snur meg altid på gaten når de er så fine. Likte setene spesielt godt! De var fine! Mht NM og 325i så vet vi jo alle at de små rekke-sekserene aldri har hatt det helt store momentet. At det leveres på lavere turtall hjelper på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer med en meget pen bil og ikke minst med månedens bil. Godt å høre at du er fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Grattis med ny bil Pen med M-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer med en meget pen bil og ikke minst med månedens bil. Godt å høre at du er fornøyd med bilen Takk for meget hyggelige tilbake mld - koselig! Jada, bilen er glimrende, og som noen sier - ny! Jeg kjøpte den på impuls faktisk, har sett på 3 serien uten å bli så imponert av den tidligre, dette var da sorte og sølv biler. Men i denne fargen fikk bilen endelig litt personlighet, og karisma. Selvsagt skulle jeg gjerne hatt en 330 istedet, men sånn er det jo engang, man kan ikke få alt heller. Det er tross en 318, samme motor som er i 320i, altså 2 liter på 129hk/190nm. Og den er såvidt fleksibel at man kjører i 6 giret fra 75km/t på motovei, ingen problemer der, de kommer ved en evt forbi kjøring... Ved 90 km/t har man ganske nøyaktig 2000 omd. Iod ja, noe av det festlige med denne bilen at i midtarmelene så er det aux kontakt, sigarettenner, og plass til en colaboks, og avkjølinf til denne... Vel, ipoden er altså oppi der, jeg kan riktignok ikke bruke skippe sanger ved hjelp av multirattet - dessverre! Selv om BMW Norge sa noe annet - dårlig! Er den noe spm av noe art, bare spør ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer med fleske ny og rå bil! Må innrømme at jeg kjenner et snev av misunnelse akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer med ny og fin bil med en utrolig fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Må si dette er en bil jeg kunne tenke og bytte E46'n i Helt utrolig pent med M- styling og den blåfargen. Det er som du sier at med denne fargen fikk bilen litt personlighet og karisma. Den blå fargen må vel være det den peneste ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 grattis med utrolig vakker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Det er som du sier at med denne fargen fikk bilen litt personlighet og karisma. Den blå fargen må vel være det den peneste ever Man får mye oppmerksomhet i denne bilen, tiltross for at det er "bare" en 318 ja, spesielt kvinnen Nesten som å kjøre cab, folk vrir hodet rundt, og det er jo litt morsomt det. Vurderer bytte av felger da riktignok, får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Kjempefin bil! Nydelig interiør også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Endelig en som har skjønt dette med stil. Si fra hvis du skal selge bilen igjen i nær fremtid for da kan det hende eg kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Gratulerer med månedens bil, og for en nydelig bil da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå