Gå til innhold

Offisielle bilder av E92 3 serie coupe med M-sportspakke

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fronten er flott, bakenden fæl. Ikke bare bakfangeren, men bilen tar seg rett og slett ikke bra ut bakfra.

Helt uenig... endelig viser Bangle frem en 3-serie som sitter som et skudd... :D ... Hvis jeg var i markedet for en coupe er dette bilen jeg ville ha kjøpt... den er rett og slett dritlekker... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tar seg sikkert mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Noe som er typsik for nye BMW'er.

Jeg synes det er noe galt med designet på baklyktene. De er ikke markante nok. Bare surr i designet eller mangel på design. Sikkert en ingeniør som har utformet de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er rett og slett dritlekker... 8)

Neh, synes det blir litt av samme greia som siste Toyota Celica. Fronten og bakenden henger ikke sammen. Den er skikkelig aggresiv foran, men ser jo så kjip og kjedelig ut bak.

Men men.. BMWs offisielle bilder er ofte dårlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes e92 skiller seg for lite ut fra andre bilmerker. men er kanskje meningen for å selge bedre.

Her hjemme i Norge vil den nok skille seg relativt godt uansett mht at det ruller kun Avensis, Yaris, Mondeo, Safira etc. på norske veier.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel egentlig ikke si at den har Audi-eksos rør, da blandt annet E21 323i hadde dette i sin tid. Når det gjelder frontfangeren kan jeg ikke se noen som helst likheter med den grusomme grillbilen og den lekre 3 serien.. Jeg kan kanskje se noen likheter ved leppen, men ikke noe annet ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 coupe....... Det var tider det=)

Før synest jeg BMW'er var langt finere enn Audi (og alle andre personbil-merker selfølgelig) Men nå føler jeg at Audi kommer seg. De lager biler med aggresivt utseende, og de forbedrer seg med tanke på kjøreegenskaper. Quattroen har blitt 40-60 (foran bak) i RS4'en for mer overstyring, og den nye motoren er et underverk!

Håper at nye E92 vil vokse på meg, slik e60 har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...