BalleKnalle Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 :whoa: Oi, denne var lekker, men 711 laken masse penger gitt ..... eller 418.ooo,- svenske kronor http://bmwswedenpinter01.ergointegratio ... odell=335i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Absolutt en meget lekker nyskapning fra BMW, men jeg ville nå heller ha bestilt bilen i en sølvgrå farge. Bilen kledde ikke blåfargen og med en sølvgrå farge hadde linjene kommet til rette.. En sort E92 er heller ikke å forakte, men da bør vel heller bilen stå mer rolig enn den er ute å kjører. Og hvorfor skal man ha en 335i, når en 325i med 218hk holder i massehvis?.. Hehehe... du har utvilsomt et poeng når det gjelder 325i, men 306 HK og 400 Nm er utvilsomt noe helt annet en 218 HK og 250 Nm. Jeg satser imidlertid ganske sikkert på dagens 325i... den blir kanskje den siste klassiske BMW rekkesekseren slik vi kjenner den... "Drehsahl über alles"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Absolutt en meget lekker nyskapning fra BMW, men jeg ville nå heller ha bestilt bilen i en sølvgrå farge. Bilen kledde ikke blåfargen og med en sølvgrå farge hadde linjene kommet til rette.. En sort E92 er heller ikke å forakte, men da bør vel heller bilen stå mer rolig enn den er ute å kjører. Og hvorfor skal man ha en 335i, når en 325i med 218hk holder i massehvis?.. Er ikke enig T.A.S. E90 i sølv og sort er drittkjedelig og anonymt, min mening. Men jeg er vel litt partisk med min farge der (le mans blå), den får jeg kommentarer på hele tiden, også fra E90 eiere. Mht 325 kontra 335, 325 har 215hk/250nm, 335 har 306 hk/400nm, og dette mellom 1300-5000 omr/min. Jeg er enig i at E90 i sølv er kjedelig, men med en sølvgrå farge blir det noe helt annet. Selv syns jeg at E90 er meget pen i hvit.. Husk at E90 er sedan og E92 er coupe. Som du sikkert ser skrev jeg E92 i sølvgrå.. Blåfargen på denne E92`en var ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Vanvittig rå bil... Såg han nevnte Bmw 502... Kva bil er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Tja... det er jo enkelte profiler der inne som har brukt veldig mye tid på å fortelle oss om turboforsinkelser og dårlig gassrespons i moderne BMW´er, men om de sier så mye nå er en helt annen sak.... Jepp, men de har jo et poeng.. gassresponsen er ikke veldig imponerende i mange nye biler, bmw inkludert. Og hva dinside skriver er vel egentlig ikke så interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 :whoa: Oi, denne var lekker, men 711 laken masse penger gitt ..... eller 418.ooo,- svenske kronor http://bmwswedenpinter01.ergointegratio ... odell=335i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jepp, men de har jo et poeng.. gassresponsen er ikke veldig imponerende i mange nye biler, bmw inkludert. Og hva dinside skriver er vel egentlig ikke så interessant? Der har du et poeng også... ... Jeg tror imidlertid at når BMW nå satser på turboteknologi i bensinmotorer igjen er det bra saker de har kommet frem til. Spesielt med tanke på all markedsføringen og hypingen rundt det at de tidligere nettopp ikke ville satse på bl.a turbo i bensinmotorer fordi det ikke var nødvendig... ergo har dinside eller Knut Moberg trolig rett i det de/han skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg tror absolutt det er en kongemotor, men jeg tror også at enkelte i bmwccn vil ha mye å klage på Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Den blåfargen var jo nydelig på E92 som sikkert blir en fantastisk bil! Smaken er som baken.. (den er rund? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg tror absolutt det er en kongemotor, men jeg tror også at enkelte i bmwccn vil ha mye å klage på Hehe. Sant nok, men vi snakker tross alt om en bil til 3/4 million kroner før ekstrautstyr... så det vil nok ta litt tid før vi hører noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Vanvittig rå bil... Såg han nevnte Bmw 502... Kva bil er dette? 502 Coupe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 E60 har liksom ikke vært like konge som E39 var det i limousin klassen. Her har æ gått glipp av noe!? Synes E60 er ett kvantesprang kontra E39. Skulle egentlig kjøpe meg E39 i disse dager, men dette går nok fløyten da jeg var så dum å sette meg bak rattet på en >1år gammel 520d E60. E39`en ble plutselig VELDIG gammel. Føler at jeg ville gått fra urgammel til gammel bil, mens det jeg ønsker er tilnærmet nybilfølelse i beste BMW stil. Banner sikkert i kirken nå, men E39 synes jeg har blitt gammel. Nesten som en faceliftet E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 E60 har liksom ikke vært like konge som E39 var det i limousin klassen. Her har æ gått glipp av noe!? Synes E60 er ett kvantesprang kontra E39. Skulle egentlig kjøpe meg E39 i disse dager, men dette går nok fløyten da jeg var så dum å sette meg bak rattet på en >1år gammel 520d E60. E39`en ble plutselig VELDIG gammel. Føler at jeg ville gått fra urgammel til gammel bil, mens det jeg ønsker er tilnærmet nybilfølelse i beste BMW stil. Banner sikkert i kirken nå, men E39 synes jeg har blitt gammel. Nesten som en faceliftet E34 Jeg tror det M3cab sikter til er at E60/61 ikke er like overlegen (teknisk, dynamisk etc.) i forhold til konkurrentene som det E39 var i sin tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg tror det M3cab sikter til er at E60/61 ikke er like overlegen (teknisk, dynamisk etc.) i forhold til konkurrentene som det E39 var i sin tid... bmwE9 Bra tolket bmwE9, det var nettopp det jeg siktet til. E39 var glimrende i sin tid, og helt på slutten av sin levetid (2002) vant den fremdeles i mange sammenlignings tester. E60 er ikke like langt foran sine konkurenter som E39 var, den har bl.a betydelige problemer med A6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 :whoa: Oi, denne var lekker, men 711 laken masse penger gitt ..... eller 418.ooo,- svenske kronor http://bmwswedenpinter01.ergointegratio ... odell=335i Oversatt til norke kroner blir dette 362 000 for 335i og 283 000 for 325i. Kan normalt dele på 1.2-1.3 når man regner fra svenske til norske kroner, men nå er forholdet bare 1:1.15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå