Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Det er nok flere BMW modeller som kommer til å få denne girspaken.. Her er facelift E60 med samme girspak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Nydelig. Særlig bak. Nåværende modell er ikke akkurat pen rett bakfra synes jeg. Når det er sagt, hadde det vært ålreit om nåværende modell (E53?), hadde falt litt i pris... Hadde vært fint med en 3,0dA facelift. Om jeg skulle ha kjøpt større bil enn 3-serie, hadde den vært mest aktuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Liker gamle X5 bedre. Den er rett og slett grom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Hm... jeg synes osgså den gamle modellen er klart penest. Blir alt for rundt og "jappsete" etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 FIkk veldig sånn ML inntrykk når jeg så fronten.. så må være enig at jeg syns den gammle er penest Men den blir vel grom den der også, noen som vet hvordan maskiner di skal putte nedi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Ser bra ut synes jeg. Blitt veldig lik X3, men ikke nødvendigvis på noen dårlig måte. Går seg nok fort til dette, og så fort det begynner å dukke opp noen av de, så vil nok den gamle X5en se gammel ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Fin bil, men det ser jo ut som om den står på stylter med de små dekkene i forhold til de enorme hjulhusene. En ting er helt sikkert og det er at den nye X5´en kommer til å bli dyr i Norge... veldig dyr... så dyr at X3 plutselig gir en mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Helt klart lett å like det nye designet. Syns den har mange likheter med den gamle X5, men selvfølgelig mer avrundet i kantene og mer moderne. Men for meg virker det som de har vært veldig forsiktige, og holdt seg langt unna kontroversielle løsninger som på Z4, 5, 6 og 7 serie. Kanskje har noe av kritikken medvirket til dette, selv om ikke X5 er noen volum modell på samme måte som 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Helt klart lett å like det nye designet. Syns den har mange likheter med den gamle X5, men selvfølgelig mer avrundet i kantene og mer moderne. Men for meg virker det som de har vært veldig forsiktige, og holdt seg langt unna kontroversielle løsninger som på Z4, 5, 6 og 7 serie. Kanskje har noe av kritikken medvirket til dette, selv om ikke X5 er noen volum modell på samme måte som 3 serie. Jeg har tenkt samme tanken. BMW har nok vært utrolig forsiktige når de satte i gang med denne bilen, sikkert fordi at E53 pre-facelift og facelift er en såpass vellykked modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Syntes den så meget bra ut jeg, første nye bmw i det siste som jeg har likt ved første øyekast. Folk er litt konservative her inne.."likte den gamle bedre" sier de om denne, og ikke snakk om e90/91/92, huff nei e46 er finere, men nå skal ikke jeg si noe imot der (er ikker bedre selv nei) e60 fikk vel litt kritikk når den kom også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Vil ha... Denne var meget rå... Denne knuse Q7 på alle måta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Her er flere bilder og mer detaljert info om nye X5! http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsID/2060808.004/page/1/lang/eng/country/gcf/bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Må si jeg trenger litt tid på fronten, men dette var en pen bil. Gleder meg til den kommer på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Pen bil, men det burde vert orginalt fra fabrikk at nedre delen var lakka suv skal ikke være lakka nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Håper (og tror) BMW kommer til å tilby 3.0sd med 286/580Nm hk og 4.4d (fra 745d) med 330hk/750Nm. På bensinfronten skulle jeg gjerne sett at de putta inn 6-litern fra 760i og M5-motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå