Gå til innhold

Her er E70 X5!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig. Særlig bak. =P~

Nåværende modell er ikke akkurat pen rett bakfra synes jeg.

Når det er sagt, hadde det vært ålreit om nåværende modell (E53?), hadde falt litt i pris...

Hadde vært fint med en 3,0dA facelift.

Om jeg skulle ha kjøpt større bil enn 3-serie, hadde den vært mest aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men det ser jo ut som om den står på stylter med de små dekkene i forhold til de enorme hjulhusene. En ting er helt sikkert og det er at den nye X5´en kommer til å bli dyr i Norge... veldig dyr... så dyr at X3 plutselig gir en mening... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart lett å like det nye designet. Syns den har mange likheter med den gamle X5, men selvfølgelig mer avrundet i kantene og mer moderne. Men for meg virker det som de har vært veldig forsiktige, og holdt seg langt unna kontroversielle løsninger som på Z4, 5, 6 og 7 serie. Kanskje har noe av kritikken medvirket til dette, selv om ikke X5 er noen volum modell på samme måte som 3 serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart lett å like det nye designet. Syns den har mange likheter med den gamle X5, men selvfølgelig mer avrundet i kantene og mer moderne. Men for meg virker det som de har vært veldig forsiktige, og holdt seg langt unna kontroversielle løsninger som på Z4, 5, 6 og 7 serie. Kanskje har noe av kritikken medvirket til dette, selv om ikke X5 er noen volum modell på samme måte som 3 serie.

Jeg har tenkt samme tanken. BMW har nok vært utrolig forsiktige når de satte i gang med denne bilen, sikkert fordi at E53 pre-facelift og facelift er en såpass vellykked modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den så meget bra ut jeg, første nye bmw i det siste som jeg har likt ved første øyekast.

Folk er litt konservative her inne.."likte den gamle bedre" sier de om denne, og ikke snakk om e90/91/92, huff nei e46 er finere, men nå skal ikke jeg si noe imot der :lol: (er ikker bedre selv nei) e60 fikk vel litt kritikk når den kom også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (og tror) BMW kommer til å tilby 3.0sd med 286/580Nm hk og 4.4d (fra 745d) med 330hk/750Nm. På bensinfronten skulle jeg gjerne sett at de putta inn 6-litern fra 760i og M5-motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...