Gå til innhold

Ny 5 serie!

führbötern
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis det kommer en ny 5-serie i 2009 så er det vel heller snakk om en helt ny bil. Og hvordan denne eventuelt kommer til å se ut kommer selvfølgelig en haug med mer eller mindre talentfulle photoshoppere til å spekulere i frem til den blir lansert.

Facelift i 2007 høres ikke urealistisk ut. Da vil bilen være 4 år gammel og absolutt klar for litt oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble litt ball til begynne med, da tråd startet sier facelift i 09, men dette er en ny model som er blitt PS'a.

Faceliften kommer i 07, som sikker 08 model, altså 9 mnd 07.

Den nye modellen kommer etter 7 år, altså 9 mnd 2009.

Har jeg fått det riktig nå tro?

Men denne PS jobben var lite velykket, da tror jeg motor programmet er mer reelt.

520 med 2.5 motor og effekt, da blir ikke akkurat 520 er dau bil lenger...

:roll:

Mer turbo som det er blitt nevnt tidligre, hmm, kan blir spennende dette.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Ja, hva skal man si. Framme så synes jeg den ser litt ut som en forvokst X3 som er senka... (og X3 + 1-serie er vel de eneste BMW jeg ikke liker) Baklyktene ser nesten ut som en Kia eller noe...

Mulig det faller mer i smak når den kommer.

Dagens modell har jeg synts har vært meget lekker siden dag 1. Veldig stilig bil! Veldig flotte lykter.

Meget god bil å kjøre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis motorprogrtammet på den nye 5`eren stemmer, så syns jeg det er rett og sleit teit av bmw å ikke kalle en 2 liter for 520 og 2,5 liter for 525... Neida, istedenfor får vi en 520 med 2,5 liter :? og 2 stk 530...Èn med 3 liter og èn med 3,5 liter :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis motorprogrtammet på den nye 5`eren stemmer, så syns jeg det er rett og sleit teit av bmw å ikke kalle en 2 liter for 520 og 2,5 liter for 525... Neida, istedenfor får vi en 520 med 2,5 liter :? og 2 stk 530...Èn med 3 liter og èn med 3,5 liter :?:?

Det er jo ikke akkurat første gang BMW evt. gjør dette nummeret... eller hva med E46 318i, E36/E46 323i, E39 523i, E60/61 523i, E60/61 535d, E23 745i... og mange andre modeller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Dette er garantert fake!

Baklyktene bryter linja på hele bilen, og de er jo egentlig hybrid lykter fra E92.

Når det gjelder X3 lyktene forran så syntes jeg disse bare er "feil" da jeg også syntes disse også bryter linja med de skarpe vinklene.

Kan ikke bli mer enig.

BMW har alltid vært flinke til å fullføre linjer. Disse bildene feiler både i front og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...