Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte liksom skrive at BMW hadde ulyder i motoren, men det var visst en bil som punkterte i Nøstvedttunnellen... Og elever lånte en bil som var lærerens.. Hadde læreren hatt BMW så hadde det garantert stått lånte lærerens BMW.

http://www.oblad.no/trafikk-og-motor/ry ... -1.6049187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En lokalhelt fra bøgda her.. :P

Avisa har faktisk tilogmed gravd fram litt info om motor osv i M5'en.. :)

Best of ! "En annen av politibetjentene som deltok på kontrollen, forklarte i retten at tiltalte etter å ha blitt stoppet og fått anledning til å kjøre hjem, «kjørte bort fra stedet med høy akselrasjon slik at bilen fikk sleng på bakenden da han giret til andregir og da han giret til tredjegir.» "

Skal sies at man kan få ufrivillig hjulspinn med en slik bil i 2.de og 3.de... ;)

http://www.tk.no/nyheter/article5236868.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at ikke alle har råd til kasko eller delkasko. Jeg er en 89 modell med 30% bonus. Når jeg hadde delkasko på min e46 318ia kostet det meg 1200 kr i måneden, mens ansvar kostet 700kr. Med fullkasko ville prisen vært 1600 i måneden, noe som er helt sinnsykt spør du meg. Unge sjåfører blir oppfordret til å kjøre billigere og farligere biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette her med at BMW blir så uthengt i media e helt på tryne. sjølv då eg mista lappen. så stod det i avisen. Ungdom i racer fart. i en svart BMW!!!. hadde det vert en nissan laurel så hadde det vel ikkje stått det samme.

Ungdom tatt i racer fart. i en Gul Nissan Laurel 2.7 DIESEL sport sedan senka store felger, sportseksos.

Men ser mange her inne kommenterer at det blir skreve BMW med store bokstaver i meida.

søk bmw på google.

BMW er en forkorting :P

Bayerische Motoren Werke AG

om en då tar vekk alle bokstavene i mellom så ser en att en sitter igjenn med STORE BOKSTAVER. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg på bilen i går. Sykt feite felger på den bilen. Godt utbrent, turboen var totalt brent vekk, intercooleren låg inni bilen:P gikk som ett olja lyn den caben der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...