Rabies Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg syntes egentlig ikke E30 m3 er noe særlig jeg. Spesiellt ikke når AC Schnitzer har drevet å pirka i den. Dette sier jeg bare fordi jeg er misunnelig, og syntes det er dårlig gjort å kjøpe en så GROM bil men jeg bare har en 1.6 liters firer å herje med Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 må innrømme at jeg syns gt'n var tøffere jeg da... men fy for ett strøkent eksemplar det der var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Ny bil > Gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gratulerer med denne.. Har sett den ligge ute en stund.. Er den like strøken i virkeligheten som på bildene, eller enda bedre? Kommer dette til å garasjestøver, eller blir det samme kaliber som GT'n? I såfall reserverer jeg en tur ved neste revetreff (eller et annet) hvis det er lov? Hvor stor vil du si sjansen er for at denne blir og beskue på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ok, husker du prisen inkl mva og rabatt?Fant de hos schmiedmann til 971,- inkl mva og frakt... (framme that is) Og sikkert et litt dumt spørsmål, men lærer så lenge man lever Er yellowstuff klossene verdt de ekstra kronene, mtp. bremsestøv, slitasje og "bremseeffekt"? Bare unødvendig å koste på yellowstuff på en 320, etter min mening. Var jeg deg ville jeg gått for greenstuff eller redstuff, hvis du skal på bane innimellom. Hvis ikke, er greenstuff bra nok for din bil. Yellowstuff og oppover er vel mest ment for litt tyngre biler som er mye på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Tommy, gratulerer med "ny" bil da! Denne så jeg ifjor på Våler var det vel? Husker du sa sist på Våler at du var lysten på E30 M3 Håper GT'en får en eier som passer på den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Sykt bra valg Tommy.. Gratulere.. En utrolig tøff bil du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Absolut helt nydelig... mer er det ikke å si om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fine bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dette bekrefter hvertfall at den meningen jeg har gjort meg opp om deg Tommy er helt korrekt.. Selv nevnte jeg E30 M3 Sport Evo, men dette er ikke det grann dårligere (og noen kroner billigere) Absolutt det beste valget du kunne gjort.. "E30 blir for gammelt".. Phøy! Trodde ikke ett sekund på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gratulerer med denne.. Har sett den ligge ute en stund.. Er den like strøken i virkeligheten som på bildene, eller enda bedre? Kommer dette til å garasjestøver, eller blir det samme kaliber som GT'n? I såfall reserverer jeg en tur ved neste revetreff (eller et annet) hvis det er lov? Hvor stor vil du si sjansen er for at denne blir og beskue på lørdag? Blir nok ikke å se på lørdag. Jeg flyr til Songdal på tirsdag morgen å henter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Han som kjøpte GT'en, var det en som hadde sett den her på forumet og bare tenkte "Denne må jeg ha"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gratulere med ny bil Tommy Regner med du er like spent på å få nøklene til E30'n i hånda som jeg er spent på å få hentet hjem min nye bil i helgen Så jo fabelaktig strøken ut den E30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null woho... bra gjetting Jeg tenkte faktisk at du hadde overtalt patricko her på forumet til å selge jeg.. Visste ikke om denne her Gratulerer med utrolig fet bil!! Får håpe den nye tråden blir i stil med den gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Bra Tommy! Mitt neste tips etter Porsche skulle være en eller annen touring for jeg synes det begynner å vanke litt mange småunger hos dere for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå