Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som hadde fått til å modda litt på denne bilen? :)

e8l8dtalmr4cdx5dd74y.jpg

g50zl0f6o1g9ij5qte3s.jpg

ufa2taenlsmn98om2kt6.jpg

Mine ønsker:

- M3 speil

- En tom eller to større felg. Muligens annen type, kanskje me litt kant :D

eks.

fa4eg9hc0whkx0mcocsg.jpg

jf5mltgtz1xxkgfuzecy.jpg

Eller noe sånt?

zp6bi7hzfmoyvq467tjr.jpg

9bzzqw6nus1bqjh73rs9.jpg

0nl9b2l005c018cchqdf.jpg

(La ut et par bilder av denne e39 pga. vet ikke hvilken vinkel som er lettest å kopiere felgene!)

Kom gjerne med flere tips som kan gjøres med bilen :wink:

Mvh Tor

bumper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumper

Jobben hadde vært mye bedre viss kvaliteten på bildene dine var bedre..

Men her har du et bilde ;)

ah,sorry for kvaliteten..men takk likevell;-) Hadde vært flott om noen legger på de andre felgene også, i 19 eller 20 toms 8)

Foreslår at du da legger ut et bilde av de felgene hvor de står på en bil. Så får man med bremser også, ser mye bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Noen som kunne tenke seg og leke seg litt med min kjære 523 E39? Saken er den at jeg har veldig lyst til og se hvordan min bil ser ut som hvit, med svart tak og svarte speil. Kanskje svarte lister? Har litt lyst og foliere bilen...

2rr28w0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Noen som kunne tenke seg og leke seg litt med min kjære 523 E39? Saken er den at jeg har veldig lyst til og se hvordan min bil ser ut som hvit, med svart tak og svarte speil. Kanskje svarte lister? Har litt lyst og foliere bilen...

2rr28w0.jpg

Låner bildet av Terjen sin 535 jeg, så kan du se hvordan det vil bli, med m-fangere riktignok..

saver.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har litt peiling på PS, sjekk ut linken og de 2 første bildene, http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23968701

Er dette bare en god jobb i PS? eller er det bare et vanvittig fint stuk på denne e92'n?

Kan godt være ekte, men jeg synes at hjulbuen foran ligger å "hviler" oppå dekket i dette bildet:

01_469691195.jpg

Men det kan godt være vinkelen som gjør dette. Så jeg vil være forsiktig med å komme med en påstand.

Edit: Synes også at felgene var mer kornete enn resten av bilen på det andre bildet. Men igjen det kan bare være meg og jeg vil fortsatt ikke komme med en påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har litt peiling på PS, sjekk ut linken og de 2 første bildene, http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23968701

Er dette bare en god jobb i PS? eller er det bare et vanvittig fint stuk på denne e92'n?

Kan godt være ekte, men jeg synes at hjulbuen foran ligger å "hviler" oppå dekket i dette bildet:

01_469691195.jpg

Men det kan godt være vinkelen som gjør dette. Så jeg vil være forsiktig med å komme med en påstand.

Edit: Synes også at felgene var mer kornete enn resten av bilen på det andre bildet Men igjen det kan bare være meg og jeg vil fortsatt ikke komme med en påstand.

Er enig med deg, syntes det så litt kornete ut... Men om det er "ekte" er det vel egentlig 5 serie hjul han har på bilen, som har bredere ET enn 3 serie, så skulle ikke forundre meg om at forskjermen ligger å hviler på dekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har litt peiling på PS, sjekk ut linken og de 2 første bildene, http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23968701

Er dette bare en god jobb i PS? eller er det bare et vanvittig fint stuk på denne e92'n?

Kan godt være ekte, men jeg synes at hjulbuen foran ligger å "hviler" oppå dekket i dette bildet:

01_469691195.jpg

Men det kan godt være vinkelen som gjør dette. Så jeg vil være forsiktig med å komme med en påstand.

Edit: Synes også at felgene var mer kornete enn resten av bilen på det andre bildet Men igjen det kan bare være meg og jeg vil fortsatt ikke komme med en påstand.

Er enig med deg, syntes det så litt kornete ut... Men om det er "ekte" er det vel egentlig 5 serie hjul han har på bilen, som har bredere ET enn 3 serie, så skulle ikke forundre meg om at forskjermen ligger å hviler på dekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...