Kattlikzm Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 (endret) Update: fant ut at felgene heter style 386m. Søkte opp felgen og fant bedre bilder 😊 (Vil helst at de to bildene i min første post skal bli modifisert i og med at de er 17" vs 18" på bildene under) Håper disse hjelper! Endret Oktober 12, 2016 av Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 42 minutter siden, Kattlikzm skrev: Tenker å plastidippe felgene i matt sort. Et veldig kjapt forsøk (bildene var også veldig lavoppløselige), men du får kanskje et litt bedre inntrykk hvertfall? Bommet litt rundt kantene og, men. Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 2 minutter siden, Gabz skrev: Et veldig kjapt forsøk (bildene var også veldig lavoppløselige), men du får kanskje et litt bedre inntrykk hvertfall? Bommet litt rundt kantene og, men. Jøss!! Det var raskt!!! tusen takk! Ble faktisk kult synes jeg! vet jeg kanskje spør litt mye nu, men klarer du å se på de to siste bildene? Velg det som du ser for deg blir best 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Mange takk!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Bare hyggelig, lykke til med dipvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 11 timer siden, Gabz skrev: Bare hyggelig, lykke til med dipvalget Hmm. Kunne jeg spurt deg om en bitteliten tjeneste til?😝😁 står mellom matt sort og gunmetallic grå. Kunne du vist meg hvordan felgene hadde sett ut i grå farge? Også: hvis mulig: kunne du vist meg hvordan det hadde blitt hvis senterkoppene forble original? mange takk på forhånd! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Lekte litt med G31, ikke fornøyd med hjulene.. RCmannen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Noen som har fikse oransje blinkers og svarte nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 (endret) er det noe liv her eller ? Brukskjerra trenger update, noen som gidder og skamsenke å gjøre felgene mørkere grå. Endret November 8, 2017 av Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 1 time siden, Magnus. skrev: er det noe liv her eller ? Brukskjerra trenger update, noen som gidder og skamsenke å gjøre felgene mørkere grå. -bilde- Hvis ingen tar det før ikveld, så skal jeg prøve å få fikset det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 1 time siden, Magnus. skrev: er det noe liv her eller ? Brukskjerra trenger update, noen som gidder og skamsenke å gjøre felgene mørkere grå. Fort og gale Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 Myman @Thundercoil , du kom @Marius2002 i forkjøpet. En liten pekepinne iallefall, da blir hjulene blank grå. Og hvite touran fangere. Marius2002 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 28 minutter siden, Magnus. skrev: Myman @Thundercoil , du kom @Marius2002 i forkjøpet. En liten pekepinne iallefall, da blir hjulene blank grå. Og hvite touran fangere. Herlig Folk får rope ut. Betaler den månedlige Adobe Photoshop summen (som det nå har blitt på den lovlige versjonen), men bruker det ikke ofte, så blitt litt rusten. Greit å kunne bryne seg på enkle ting som felger og senk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå