|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 neonmuffler: siden du er så dyktig, hehe...kan du modde en e30 2 dørs med m-tech styling til denne fargen? om du har tid da eller nokken andre som vil prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Noen som hjelpe meg og sette desse felgene på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Trenger hjelp med å modifisere en god del på et bilde. Noen som kan hjelpe meg? Skriv til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Noen som gidder å ¨shoppe¨ felgene litt oppom her til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 ekke vits å shoppe , blir SKAMFETT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Hei!Noen her som kan photoshoppe "ytterringene" på nyrene chrome? Og la rillene være svarte? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Okay, da har jeg et annet ønske her; Noen som kan få på noen BBS RS felger: På denne 320iA M-tech bilen: Også hadde han et ønske om og lakke senteret på felgene i bilens farge, hvis noen hadde fått til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 vær så snill! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Svært så trege folk var her nå da? Kunne tenkt meg å få photoshopet inn andre felger på denne: IKKE min bil disse: annet, kanskje lettere, bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hender at folk har annet å gjøre enn å sitte å modde andres biler hele tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe, ja det skulle bare mangle Jeg orket jo ikke modde dette ene engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Noen som kan modde sentret i disse felgene i gunmetal? Gunmetal: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Var et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 kjøpte meg ny bil for noen helger siden nå, og vurderer å bytte ut noen lyktene på den og muligens svarte nyrer.. gjor ett par forsøk selv i ps men er ingen ekspert så de gikk ikke så veldig bra DE lykter, sota blink, sota grøftelys og svarte nyrer: noen som gidder? er vel en rimelig kjapp shop for dem som kan det. på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå