spruddel Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ble så dårlig at jeg ikke gidder å laste opp i Photobucket engang.. Klarte ikke dette med hvite felger assa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 det vil vel bli noe sån som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 noen som kunne tenke seg og legge gule lykter på en calypso rød e30?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 takker, da har jeg en liten forsmak på hvordan det blir:O:P:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 noen som har lyst til å photoshoppe gt vinge, splittere, bakrutesenker og senke bilen min 2 cm foran? =) muligens sote vinduer og, slik at jeg får se hvordan den blir utseende til sommern... =) har tenkt på å få noen dekaler på den, men veit ikke åssen jeg vil ha det.. kom gjerne med innspill =) lurer litt på en slags tigerstriper, eller no jægermeister greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Noen som orker og prøve disse felgene på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Noen som hadde giddet å mekke disse felgene hvite? Driver å vurdere å lakke dem hvite, men er interisert i å se hvordan det blir først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Kjapt og gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Det der er mer en bra nok.. Tusen Takk! Skulle bare se hvordan det blir bakfra. Hadde du giddet å gjøre det på dette bildet å, så jeg få se den forfra med hvite felger. Mvh. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Litt vanskelig bilde iom at det var en del refleksjoner i framfelgen allerede, men her er et forøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Tusen takk, dette fungerer mer en bra nok for meg!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 nå er ikke dette noen bmw da:S men noen som kunne tenkt seg og. Tonet rutene litt. spaca ut hjulene. Lakkert Gråe og svarte deler sølv (evt bare gråe deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Litt vanskelig bilde iom at det var en del refleksjoner i framfelgen allerede, men her er et forøk. Syns det var jævlig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Kunne trengt å se bilen min med BBS RC 042 med senter og skruer i gull for å bestemme meg for om de skal lakkes eller beholdes i original sølv... Denne bilen: Med disse felgene: Eventuellt så hadde det hjulpet om noen bare kunne bytte farge på senter og skruer på felgen på dette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå