Rabies Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Ingen som vil klippe og lime litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Gjort på under 1 minutt fort for å få en liten smake bit Du må spørre de ''store'' gutta viss du vill ha det bedre, jeg har hatt det i under 1 uke... xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 nå er ikke dette noen bmw da:S men noen som kunne tenkt seg og. Tonet rutene litt. spaca ut hjulene. Lakkert Gråe og svarte deler sølv (evt bare gråe deler) ingen som vil trylle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Noen som har lyst til å "foliere" hoved og ekstralys gule? Jeg har kjøpt folie men er usikker på om jeg skal ha det på. Kjøpte og mørk film til lyktene. Så hvis noen gidder å "sote" de og, hadde det vært kjempeflott. Kjøpte og mørk film til baklyktene. Noen vil sote bak og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 legg ut nytt bilde da så kan eg prøve litt er det lamin x du har kjøp? for visst ikkje du vil ha dei gule så har du ein kjøper mitt forsøk på å farge dei grå/svarte delene i sølv blei mislykka, men fiksa resten såg etter på du heilst ville hatt gul skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Ja det er Lamin X. Skal huske på deg hvis jeg ikke skal bruke de. Kjøpte til både hoved og ekstralys. Samt smoke til hoved, ekstralys og baklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Jeg kan godt gjøre det StigJ, men skjønte ikke helt hva du meinte Du skulle ha gule hovedlykter og grøftelys? Skal de også sotes samtidig? eller er det enten soting eller gult? Blinklysene, skal de også sotes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 han vil legge gul film på hovedlyktene + tåkelyset på eit bilde, svart film på baklyktene og så sote hovedlyktene + tåkelysene på eit anna bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Oja noe ala slik? : Enda mørkere baklykter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 hakke mørkere er berre å håpe at du går for den svarte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 noen som kan være en peach og senke denne touringen med samme høyde som gulingen, sette over hjula fra den gule, farge frontleppa (nederst på fangeren og sette på gt splitterne fra den gule? gjerne sote rutene og..? hehe ber om vel mye her, men håper på positivitet.. =) bruk det bildet som passer best.. slik senking bare 2cm lavere foran og med splittere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 skal nemlig putte alt over til sommeren=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Takker for jobben folkens. Fremdeles litt usikker. For det ble jo ganske tøft med det mørke. Men så har jeg den burgunder E46en i tankene (Henrik Bergmann sin?) som jeg har sett her med gule lys. Den var jo meget stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Takker for jobben folkens.Fremdeles litt usikker. For det ble jo ganske tøft med det mørke. Men så har jeg den burgunder E46en i tankene (Henrik Bergmann sin?) som jeg har sett her med gule lys. Den var jo meget stilig. Du får skaffe deg et sett med lykter til så har du en mørk og en gul, så kan du bytte etter behov (ja, det var en spøk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå