mAZE Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Nice Arild G.... Det der ble stilig.. Må nok til en liten senk på bilen min å ser jeg. Og da ikke minst de felgene. hehe. Knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Damn! Det ble fett, he he. Synd coilovers-settet aldri kom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Paulsen - Nå var du heldig siden jeg hadde et bilde som passet meget bra og det er tatt fra skumringen da felgene er mørkere enn i vanlig dagslys. Jeg kunne jo selvfølgelig ha tatt meg litt bedre tid, men her er hvertfall et første forsøk.. Syns det ser greit ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jævla tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Var det noen som kunne hjelpe meg å få farger på felgene på rallycross bilen som er på side 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Paulsen - Nå var du heldig siden jeg hadde et bilde som passet meget bra og det er tatt fra skumringen da felgene er mørkere enn i vanlig dagslys. Jeg kunne jo selvfølgelig ha tatt meg litt bedre tid, men her er hvertfall et første forsøk.. Syns det ser greit ut jeg... M5 styling og, den hadde vert meget tøff. Det er tydeleg det er folk som kan ps biler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Kunne du ha shoppa et bilde med hvite felger? Takk skal du ha Arild. G! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 blir m5 stylig iløpet av våren! hmm ble litt usikker på vilken felg jeg skal velge! hadde egentlig bestemt meg for de som var sorte med polert kant men nå vet jeg ikke lenger! de var tøffe disse og! har fått et godt tilbud på disse felgene som t.a.s har! 16k med toyo dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 16 000kr er ikke så galt.. Her er forøvrig en med M-fangere foran og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 16 000kr er ikke så galt.. Her er forøvrig en med M-fangere foran og bak.. Se der ja. Meget tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 16 000kr er ikke så galt.. Her er forøvrig en med M-fangere foran og bak.. Se der ja. Meget tøft.. det der var bare grisetøft fikk lyst på de selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 blei tøft dette t.a.s! takker! kan du prøve de sorte med polert kant også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Her er hvertfall et forsøk. Var vanskelig å finne et ordentlig bilde av felgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå