marius paulsen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 den heter ADR M-Sport gloss black ,leveres av big wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg fant det ut, da jeg mente å ha sett de tidligere på finn.no. Endre inlegget mitt før du svarte, så det ligger et bilde av de på forrige side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 der var du raskere enn meg t.a.s! takker! andre forslag til felger motas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 edit: hva heter fargen din forresten? er ikke så dum den! Det er Saphirblau-metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 noen som kan modde litt for meg? vil ha denne: i denne fargen, candy apple red Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Her Eika: (fra Happenings -> bimmers-treff ved Vikingskipet -> Bilder av Maxxsonics) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 rett og slett perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 En ny chop. Audi TT med Speedart-felger og Ferrari Enzo\F40 deler. Forøvrig men aller første Intercooler-mod!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg prøvde noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Heh.. Det var vel ikke det verste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Okai. her kommer mine første photoshopper av bilen min. Skulle liksom være ca 19" men ser kanskje litt i største laget ut. De med svart senter ser kanskje mer riktig ut. Orginal: Senket: HRE: Svarte felger med polert kant: BBS CH: BBS CH og 35% toning av vinduene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 siste varianten var best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe, regnet med det gjør seg med litt toning av rutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Noen som kunne tenkt seg å shoppa litt på denne? Arild G? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 helt rått hva dere får til syntes noen som har lyst til og sette på ny fanger litt lavere.. M fanger kanskje? og senke den sånn passe 40-50mm http://img469.imageshack.us/my.php?imag ... 043sl4.jpg fixa ikke det bilde greien helt men pc er ikke min sterke side hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå