Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk testet min 523i. gikk 246 km\h ville ennå litt mere, men veiene var ikke akkurat de beste. med 265.35.18 bak og 235.35.18 fram.

Kult, skal nedover til Tyskland i sommer, teste min også da, samme bil, samme dimm på dekk, men M50 innsug å Big bore Throttle kit, vet ikke om det har så mye å si på toppfarten, men den får nå litt mer puste hjelp uansett.

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hadde 190 på spedo på en opel vectra 1,7td jeg hadde! (aldri mer!!)

har hatt ca 155-160 på spedo på huinday h1 (også for fort)

ca 220 på spedo på e34 525ia hadde mer å gå på men trenger ikke risikere livet mer.

120-130 på atven min!

har lert litt oppigjennom åra (selv om jeg er ung enda) så jeg har roet meg kraftig, går vel oftests max 20-30km over fartsgrensen nå

Skrevet

215 på nåla med min 93'mod Passat :P

150 med BMWen, virker ikke som om den orker stort mer. Men får se når jeg kommer til Tyskland. Kanskje den orker med i medvind og kjøtboller til middag hos mormor.

Skrevet
hehe, har ikkje testet ut toppfarten på biln min nei, bare nesten. men den går helt som den skal,å litt til., er bare ikkje dum nokk til å prøve på norske veier er jo så ellendig standard. men ja seff så har alle dere som skriver inn her kunn prøvd dette på autobahn.....mhm,les ka folk skriv da,,, bilen greide mere,men så kom svingen.......jahhh autobahn ja,der er det vell 90graders svinga som du må blokkkere for å komme igjennom......neppe.

dere er rå tøffe. hehhe,håner litt her nå,syns d ble litt fjortiss faktor her da..... bare d. må nesten hive meg i bilen å ta bilde jeg å nå,,,,,,vill være tøff jeg å...hehehehhehehhehehehe :D

Beklager, men er det noe som er fjortiss så er et jo måten du skriver på, og måten du oppfører deg på?

Folk må jo kunne prate om hvor fort de har kjørt, uten at du skal være tulling tilbake?

Skrevet

Hadde 180 med en Polo 1.4 diesel på autobahn for et par år siden :)

Min forrige 318is hadde jeg i 205 på en tidlig morgen på vei til Vålerbanen... etter laaang mating ;) Og jeg havna bakerst på den kolonna, hehe.

Skrevet

220 på speedo m 320ia'n jeg hadde, ville ikke noe mer lå ikke på noe sperre:P bare orka ikke mer. gikk hvertfall over 200 reel fart

17" bmw motorsport felge 235/40

Skrevet

200 på tellern men med gps var det litt over 190 med 525 turbon.

Går fort opp ditt, men med 3,45 utv i stede for 4,45 som er nå tenker jeg toppfarta blir bra.. rundt 260 vis ikke mere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...