Ron Jeremy Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Hei, jeg er på jakt etter ny bil. Grunn, to blir tre... Har tenkt å blåse opptil en halv en, (pluss minus) dette er alternativene: 1. E53, X5, 3.0D, facelift 2. E83, X3, 2.5i, 3.0i, 3.0d. 3. E61, 520Da, 525Da, 525Xi. Krav er automat, diesel og gjerne X-drive. Forslag, tanker erfaringer, alt mottas med takk! Vi kjører også en avstemning, bare for show. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larserso Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 5-serie touring var ikke noe alternativ da jeg stemte..? Men, jeg ville valgt X5 eller 5-serie. Store og veldig praktiske biler. Samt at de begge er meget lekre, synes jeg! X3 er jo noe mindre, men personlig så synes jeg også den er "mindre pen"(for å formulere meg politisk korrekt;) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Har du råd til det, så gå for X5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 X5 er fin 5-serie touring er også veldig fin Link to comment Share on other sites More sharing options...
krza Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 525xi eller x5! fine fine biler.. har ikke helt sansen for x3.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Jeg ville gått for en 5-serie touring eller X5. Store og flotte biler begge to, og ville valgt dem føre en X3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted January 31, 2007 Author Share Posted January 31, 2007 Jeg skal innrømme at jeg prøver å stille med et åpent sinn mht X3, men den vekker nok ikke like mye - vil ha begjær som de andre to... Ingen som har noen personlig preferanser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 5-serie Touring uten tvil! Hva skal du med de to andre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Min far kjøpte X3 for et halvt år siden,og den er fsntastisk å kjøre! den har det meste av utstyr untatt navigasjon. greia med X3 er at du sitter høyt og godt å kjører,samtidig som den har kjøreegenskapene til en personbil. Den kan anbefales! men sportseter er et must Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 5-serie Touring uten tvil! Hva skal du med de to andre.. Jeg ville også gått for denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted January 31, 2007 Author Share Posted January 31, 2007 5-serie Touring uten tvil! Hva skal du med de to andre.. Har du prøvd X5 f.eks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Begge er helt sikkert kjempefine å kjøre. Har du behov for mye bagasjeplass da? Er vel litt bedre bagasjeplassplass i en 5-serie touring i forhold til en X5. Dessuten kommer det jo an på om du foretrekker å sitte høyt som i X5, eller ha mer "bakkekontakt" i en 5-serie. Begge er utvilsomt fine biler, så det blir vel til syvende og sist et spørsmål om smak og behag her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Hvis du skal blåse av en halv million så får du ikke råd til en 525xi. Nå er det en liten stund siden jeg sjekket E53 facelift, men hvis du skal handle X5 til en halv million kroner får du ikke xDrive. Mao må du handle X3 (gjerne facelift - som er pen i mine øyne) for å få xDrive. Jeg tror jeg ville ha valgt en E83 X3 facelift eller E61 520d/525d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Har du prøvd X5 f.eks? Jepp.. En kamerat har en 4.4, og den går bra og er god å kjøre for å være en SUV, men jeg skjønner liksom ikke vitsen med den typen bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Lie Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Kjører du på veier med grus, snø ++ da ville jeg gått for X5. rå bil Om du holder deg på landeveien ville jeg gått for 5serien, mye bedre bil i 80-90+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts