RF91 Skrevet Januar 27, 2024 Skrevet Januar 27, 2024 Du e fortsatt nevnt i kveldsbønnene mine 😄 Håpa detta på mirakuløst vis ordna seg til slutt 🙂 teerex og laffe reagerte på dette 2
teerex Skrevet Januar 29, 2024 Skrevet Januar 29, 2024 På 27.1.2024 den 12.25, RF91 skrev: Du e fortsatt nevnt i kveldsbønnene mine 😄 Håpa detta på mirakuløst vis ordna seg til slutt 🙂 Dine kveldsbønner hjalp visst, for idag kom pengene Så får vi se til våren om det blir felger eller ei.... KKME30, laffe, Magnus. og 5 andre reagerte på dette 8
RF91 Skrevet Januar 29, 2024 Skrevet Januar 29, 2024 2 timer siden, teerex skrev: Dine kveldsbønner hjalp visst, for idag kom pengene Så får vi se til våren om det blir felger eller ei.... Hallelujah, Gud er stor! 😂 Da va jo både gledlege nyheiter og ganske overraskande samtidig. No når du ha penga på konto so kan du jo berre legga inn ein ny bestilling. Styling-Tech har garantert lært og kjem ikkje til å gjera samme tabben igjen 😎 skoglund, teerex, A.A og 1 annen reagerte på dette 3 1
teerex Skrevet Januar 29, 2024 Skrevet Januar 29, 2024 Ja fine felger, men tror ikke det blir snakk om noe særlig forskuddsbetaling i såfall. Jeg har lært RF91 reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet Januar 29, 2024 Skrevet Januar 29, 2024 Eg feira på forskudd med å sende ny mail på lyktene i helga, Men har dessverre ikkje fått svar enda. Magnus., Saltkjelen og teerex reagerte på dette 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå