RF91 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Du e fortsatt nevnt i kveldsbønnene mine 😄 Håpa detta på mirakuløst vis ordna seg til slutt 🙂 laffe og teerex reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 På 27.1.2024 den 12.25, RF91 skrev: Du e fortsatt nevnt i kveldsbønnene mine 😄 Håpa detta på mirakuløst vis ordna seg til slutt 🙂 Dine kveldsbønner hjalp visst, for idag kom pengene Så får vi se til våren om det blir felger eller ei.... KKME30, E.C., mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 2 timer siden, teerex skrev: Dine kveldsbønner hjalp visst, for idag kom pengene Så får vi se til våren om det blir felger eller ei.... Hallelujah, Gud er stor! 😂 Da va jo både gledlege nyheiter og ganske overraskande samtidig. No når du ha penga på konto so kan du jo berre legga inn ein ny bestilling. Styling-Tech har garantert lært og kjem ikkje til å gjera samme tabben igjen 😎 A.A, laffe, skoglund og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 Ja fine felger, men tror ikke det blir snakk om noe særlig forskuddsbetaling i såfall. Jeg har lært RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 Eg feira på forskudd med å sende ny mail på lyktene i helga, Men har dessverre ikkje fått svar enda. teerex, Saltkjelen og Magnus. reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå