mAZE Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 WOW, dæven a Magnus.. Grattis med rå bil.. Visste ikke at en hjelm og kjørehansker kunne hjelpe såpass på økonomien. Blir spennende å se 18.mai.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Nydelig bil! Ta godt vare på den så jeg kan kjøpe en i god stand om endel år! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja, den kommer garantert til å bli tatt godt vare på. Jeg passet jo på 320Ci'n som det skulle vært ungen min, og kommer sikkert til å bli enda "værre" med den her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 *bøyer seg i støvet* fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Vrooom vært på byen nåp, har fått hummretret ditt, ikke se bortifra en telefon imorra. jeg evvet hvor du bor. hehee. blir nok nbra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 One word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Rå bil! Blir denne å se på vårmønstringen på Tryvann 22. april? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Magnus, bor du eller var du i Trondheim i går? Så en svart E46 M3 med Hartge-merke bakpå. På Shell Bilbyen/Fossegrenda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Kommer nok på vårmønstringen ja. Hentet den i Tronheim på fredag. Da var jeg og selger på en kro og tok en kopp kaffe og utførte formaliteter. Mener det var i forbindelse med en Shell-stasjon. Var iallefall tvers over gata for biltilsynet. Var innom der og omregistrerte bilen. Er jo ikke flust med E46 M3'er med Hartge-merke, så sikker på at du ikke mener på fredag? Så, og kommenterte en grå S2000 da vi skulle over til biltilsynet. Nå skal jeg ut å vaske bilen GRUNDIG innvendig. Kommer nok bilder senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Tror nok cmn mener Fredag ja Er "standard" å ta en kaffe på kroa ved Shell Bilbyen når det er bilsalg/bilkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Sorry. Mener fredag ja hehe. Vaska først, så var det 2-3 timer med poléring og wax etterpå. Godt for både bil og sjel. hehe. Nais bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Når vi er inne på steder du har blitt sett. Du har ikke vært i Råde også vel? Møtte en svart m3 i god fart på gamle mossevei (ved gundersen sportscar) Jeg får lett nakkesleng av møtende m3'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Nei, Råde har jeg ikke vært i ennå. Blir nok en tur nedover snart og vise frem gliset til x-svigerfar. Kanskje han vi byttelåne med 430'n. Hehe... Har jeg holdt på i mange timer idag med hovedvekt på innsiden. Har dratt ut alt som ikke er skrudd fast. Gidder ikke a ta av innstegslister og sånnt. Det får bli senere i sommer iallefall. Men har iallefall tatt alle kriker og kroker i kupéen og bagasjerommet, dørkarmer osv. Og så måtte jeg jo selvfølgelig ta den på utsiden igjen også... Neste på listen er motorvask. Har tatt noen bilder, mulig jeg legger dem ut etterpå. Er så ustabil linje her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 se å få bytte ut avataren til grombilen vertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Gratulerer med rååååååå bil. Denne står høyt oppe på ønskelista (drømmelista). Du må kjøre forsiktig da, både for deg og bilen sin skyld. Angående mer senking, synes jeg høyden er fin som den er. Man bør ikke gjøre en kjøremaskin som M3 ukjørbar pga overdreven senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå