Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ville gått for 318is, utrolig leken bil!

Og siden du vil kjøre litt på bane, er vel det et klart valg! Is er perfekt til det. Og den har bremser fra 325 også. Og såvidt jeg vet har den også diff mellomaksling og stikkakslinger fra 325.

Er også endel som mener at 6syll 2l bil litt for overkill, at det blir for slapt med bare 2liter på 6syindere... Ikke vet jeg.

heller 4-spreke enn 6-slappe :wink:

minuset med Is en er vel at det er en turtalls maskin, den trenger turtall for å virklig slippe seg løs. De siste 40hestene komer etter paserte 4500rpm, men da sparker det godt

Edit:

Is er vel den eneste bilen foruten M// bilene som har grenrør orginalt. En påkostet motor fra bmw`s side!

Skrevet
Ville gått for 318is, utrolig leken bil!

Og siden du vil kjøre litt på bane, er vel det et klart valg! Is er perfekt til det. Og den har bremser fra 325 også. Og såvidt jeg vet har den også diff mellomaksling og stikkakslinger fra 325.

Er også endel som mener at 6syll 2l bil litt for overkill, at det blir for slapt med bare 2liter på 6syindere... Ikke vet jeg.

minuset med Is en er vel at det er en turtalls maskin, den trenger turtall for å virklig slippe seg løs. De siste 40hestene komer etter paserte 4500rpm, men da sparker det godt

Edit:

Is er vel den eneste bilen foruten M// bilene som har grenrør orginalt. En påkostet motor fra bmw`s side!

Her tar du feil! Er annen diff med annen utveksling i 318is og 320i.

Er igrunn ganske imponert over hvor mye feil informasjon sitterpå!

Å for siste gang, en e36 318is er ikke noe raskere en e36 320i. tvert imot!

Skrevet

Jeg har hatt en 1,8L V6 i en bil jeg hadde tidligere og den gikk no bedre enn 1,8L 4-banger så 6 syl 2 liter er ikke no overkill ;) Jeg ville gått for 318is pga. bensinforbruket. 320 hvis du kjører mye langt da momentet da er digg ;) Jeg kjører med 325 Effektanlegg på min 318is og den har grom lyd den, men er selvfølgelig ikke no 6er lyd. Så snerret fra 6ern er helt klart et stort pluss, men jeg mener bensinforbruket til 318is veier opp for dette ;)

Skrevet

Denne tråden her er ikke direkte ny gutter, skjønner ikke hvorfor den blir tatt opp igjen nå?!?

Hvis man fremdeles er i tvil etter å ha kikket på disse bilene i trekvart år, ville jeg anbefalt psykolog fremfor dette fora...

8)

Skrevet

Kan vel komme med et bidrag i denne tråden jeg og. Har aldri kjørt en IS med bare meg selv i bilen så vet egentlig ikke hvordan den er i forhold til 320. Men merka stor forskjell på 320 med 3stk og 318is med 3stk. 320'en hadde fortsatt litt guffe, mens 318is'en merka jeg ikke klarte å dra så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...