Ron Jeremy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Sjekk ut bildene av 135i, tror neppe det blir M1, gikk det ikke rykter om at den skulle komme. M og turbo er jo uforenelig har det blitt sagt tidligre. http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=499 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Synes den så litt ssangyoung ut bak jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Liker absolutt ikke den coupéen der.. håper den kommer på meg etterhvert, men de bildene jeg har sett til nå er fæle. Det er noe med den rette og massive fronten som ikke passer til en liten og "nett" coupé. Den skulle hatt mye spissere og lavere front, mer likt E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hyundai accident... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 syns rumpa er litt koreaner jeg...hehe likte ikke den der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Liker den ikke, men blir vel vandt med med looken og kanskje jeg liker den om noen år. Syns E60 var grell når den kom, men først nå syns jeg den ser grom ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Slik det ofte er, jeg tror den er bedre i virkeligheten enn på bildene her. De som har sett den har virkelig likt den, vet ikke hvor mye det sier, men det jeg ville med dette var å vise at det kommer en 135i, noe jeg syns er rått. Har prøvd 130i og den var virkelig morsom, og med en 135i må det bli hysterisk morsomt tror jeg. Når det er sagt, jeg er usikker på stumpen til den 1'er coupe'en der, er ikke helt fortrolig med baklyktene og avsluttningen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Er ikke helt enig med hekken, men som med e60, blir man nok vant til det. Kommer 135i uten rompe også? Ser for meg en 2-dørs 135i Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg syns faktisk modellen ser svært bra ut. Gleder meg til å se litt flere bilder og gjerne noen offisielle, ordentlige bilder. Tror modellen vil ta seg svært bra ut med et par lekre 19 tommere, M-pakke og i hvit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Blir sikkert en kjekk bil dette. Den motoren finner seg nok til rette i de fleste BMW modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg synes denne har mye mer å fare med enn standard utgaven av 1 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 synes "rompa" lignet på audi a4... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Helvette, den va stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ut fra bildene så ser de ikke så lovende ut, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 falt ikke særlig i smak.. fikk litt audi a4 preg når jeg så rask over bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå