Saltkjelen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Les resten av artikkelen på Worldcarfans..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Forventer mye av denne, den bør være det E92 M3 ikke er, mer rendyrket kjørebil, lettere og fungere bedre på bane, ikke en GT som M3 nå ser ut til å ha blitt (etter testene å dømme) Så tydelig at BMW ser ut til å ha bestemt seg for å segmentere M navnet. Vanlig M3, som en GT, rettet mot USA markedet, og CSL for de som er seriøst interisert i det E30 M3 stod for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Bilde av CSL'n som Saltkjelen posta her viser hvor mye felger har å si på utseende. Kan ikke si jeg ser andre forandringer enn koffertlokk på CSL kontra M3. Alikevel ser CSL'n mye penere syns nå jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Utifra de 2 bildene kan det nesten se ut som CSL'en er bredda forran, men kan være lyset som spiller meg et puss og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 ser ut som den har litt extra cf flipper på forskjermene da! =) meste ligger kanskje i vekta og interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Jævlig kjipe felger på M3 std. der...passer ikke til bilen i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 er d originalt med carbon-tak på m3 eller eller er d lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 er d originalt med carbon-tak på m3 eller eller er d lakkert? er orginalt på nye M3 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Ser at det er noen splittere eller noe på framskjermene.. Men at det er den fulle og nakne sannhet vi ser her er heller tvilsomt. Den ferdige produskjonsmodellen har/bør ha mer detaljer som skiller den fra den vanlige E92 M3, ikke bare motorprestanda og bagasjeluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Ser at det er noen splittere eller noe på framskjermene.. Men at det er den fulle og nakne sannhet vi ser her er heller tvilsomt. Den ferdige produskjonsmodellen har/bør ha mer detaljer som skiller den fra den vanlige E92 M3, ikke bare motorprestanda og bagasjeluke. Ser da så høy ut fremme eller mangler det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Den største forskjellen på denne og vanlig M3 er at CSL er betydelig lettere, gir bedre handling og er rett og slett mye råere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Pen e92 m3 csl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Forventer mye av denne, den bør være det E92 M3 ikke er, mer rendyrket kjørebil, lettere og fungere bedre på bane, ikke en GT som M3 nå ser ut til å ha blitt (etter testene å dømme)Så tydelig at BMW ser ut til å ha bestemt seg for å segmentere M navnet. Vanlig M3, som en GT, rettet mot USA markedet, og CSL for de som er seriøst interisert i det E30 M3 stod for. Jeg er heller ikke spesielt overrasket over at BMW nå trolig har planer om å bevege M3 konseptet i to forskjellige retninger. Dette ble også diskutert ganske grundig i en tidligere tråd... der Thorleif Nielsen (som faktisk har en E46 M3 CSL) deltar. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54264 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Siden det ser skummelt ut for nye M3 CSL har noen karer startet en liten protest. Vet ikke hvor mye det ligger i dette, men synes en CSL er noe bmw trenger så det er kanskje verdt å legge inn en protest? http://www.petitiononline.com/m3csl/petition.html http://www.automotorsport.se/nyhetsbrev ... -skrotade/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har hørt en del rykter, fra folk som er rimelig "inne" i BMW konsernets planer og tester, at en E92 M3 CSL ikke ser ut til å bli en realitet. Tar ikke opp dette for å være negativ, etter min oppfatning burde BMW lage mer CSL/E30 M3 type modeller. Men grunnet at en såkalt Competition Package til M6 akkurat er blitt offisielt offentliggjort, frykter jeg at det er nettopp dette vi er vitne til i denne tråden, dog til E92 M3. Dere husker vel at på tampen av E46 M3's levetid kom den med en Competition Package, som inneholdt CSL'ens tannstang, bremser og noen andre ting jeg ikke kommer på i farten. E46 M3 CS (som den het) var langt fra så hardcore som en CSL, men var en god oppgradering av en "vanlig" M3 E46. Vet ikke hvor mange her som har prøvd en E92 M3, men jeg syns ikke den var så veldig softcore kontra tidligere M3'er. Bilen har en balanse nesten uten sidestykke, og kan kjøres hardt uten at man føler noen særlig grad av risiko. Eldre biler måtte være noe stivere i understell da deres rammer ikke var like stive, derfor kan nyere biler virke mer "softe", da de er stivere i rammen og derfor kan ha noe mykere understell. Som sagt, håper det er en M3 CSL vi ser her, men frykter det bare er en Competition Package, noe som vil komme mer og mer nå når BMW Performance er kommet seg opp på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå