E.H.D Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Du må jo senke, jeg synes i alle fall at bilen ser veldig høy foran, altfor stor glipe mellom skjerm og dekk. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 En gul Jungheinrich snile jeg ser bak der! Klart vi må ha på plass en Jungheinrich snile.. Det gjør jo jobben så mye enklere og ikke minst morsomere. Slipper hvertfall belastningen med å dra tunge jekketraller etter seg.. Jeg er enig med deg/dere, det mest perfekte er å få den ned, men som jeg har nevnt tidligere. Det er allerede lite eller ingen fjæring i dekkene, derfor blir all fjæring overført til bilens karosseri. Og i tillegg hvis den da senkes med stivere fjærer er jeg redd det blir er helv.. å kjøre med.. Men som sagt - ingenting er bestemt ennå. Fjærene har jeg, så de kan jo montere når jeg eventuelt får lyst.. Slik den er idag er den faktisk ikke så altfor ille mht. høyden. Jeg trodde den skulle bli grasalt høy, men etter at den har fått kjørt seg litt ble det mye bedre. Tok noen bilder i dagslys, så kan dere jo selv bedømme.. Vi får se.. Jeg er jo tros alt avhenig av å komme inn på hytta både om sommeren og vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ser bra ut! En frontleppe som bygger ned vil fixe det meste! Hvordan båt har du kjøpt? Mange fot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Jada, jeg syns det ser greit ut jeg. Får se da om det ikke kommer på plass en liten Alpina leppe eller noe annet snacks etterhvert.. Bytter fra 32 fots kalesjebåt til 40 fots flybridgebåt, så det blir forhåpentlighvis bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Her jaktes det på det ultimate! Det er ikke en utstillingsbil, men en brukstting opp i alt dette og! man kan lett se at denne bilen ikke har den kjørekomforten den blev levert med fra fabrikk, men hva gjør man ikke for skjønnheten. Men det er jo greit med litt fjæring og da, visst ikke skrangler jo alt etter et par år. Du har en flott bil saltkjelen, syns den ser rimelig "Even" Ut på bildene. Tenk heller på båten:-) Er det sommerdekk vær på østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Pen bil Saltkjelen, blir moro å se den i Lillestrøm til sommern Satte på sommer dekka selv igår, gud hvor deilig det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Her jaktes det på det ultimate! Det er ikke en utstillingsbil, men en brukstting opp i alt dette og! man kan lett se at denne bilen ikke har den kjørekomforten den blev levert med fra fabrikk, men hva gjør man ikke for skjønnheten. Men det er jo greit med litt fjæring og da, visst ikke skrangler jo alt etter et par år.Du har en flott bil saltkjelen, syns den ser rimelig "Even" Ut på bildene. Tenk heller på båten:-) Er det sommerdekk vær på østlandet? Takk for det, din ser også svært pen ut.. Helt enig med du i det. Bilen må jo kunne være brukandes til noe, men som sagt tidligere. Vi får se hva det blir til.. Det var sommerdekkføre på Østlandet helt til for et par timer siden. Snøen har kommet tilbake, dog er det kun 3-4cm utenfor hos meg. Skal snø i morgen, men blir fint vær igjen ut helgen og ut neste uke.. Pen bil Saltkjelen, blir moro å se den i Lillestrøm til sommern Satte på sommer dekka selv igår, gud hvor deilig det var Skal vel ikke se bortifra at bilen observeres i Lillestrøm nei. Den er jo der daglig, så fremt det ikke er dritvær. Da gjør butikk/vintervraket nytten sin. De siste 3 ukene har jo knapt BMW'en blitt brukt. Det eneste jeg brukte den til i 2 uker var fram og tilbake til vaskehallen for så å plassere bilen trygt og godt i garasjen igjen.. Bilen har begynt å gå langt serru - passerte nettopp 4000km.. Har du tenkt deg en tur på vårmønstringen? Må vel nesten ha en kolonnekjøring fra Statoil ved Ahus eller noe liknende da.. Tenkte jeg skulle ta noen nye bilder i morgen så fremt veiene er bare. Tør ikke kjøre utpå snøen med 285 på bakhjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Mener bare at, når alle skriker senk, senk senk og spoiler spoiler spoiler. Kan man bli revet med Ja bilen er bra den er meget fornøyd så langt. Skal sette på sommer hjula når jeg kommer hjem. Sykkehjul med tanke på hva du er skod med M6 hjulene er ikke helt min smak, men jeg skal gi dem en sjanse. Jeg er heldig jeg er den eneste som har nye 5 serie hvor jeg bor. Har bestilt en del AC styling til bilen, skal li spennende å se hvordan det blir. Vurderer og pedalset fra samme merke. Har skiftet webastoen jeg sleit med. Dyrt blev det men det var vært det, kan sjefen på 4 uker komme til varm bil HA en fortsatt fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ja er godt mulig jeg blir med på vårmønstring, trenger å få shina opp kjerra. Når er det snakk om? Så du bruker bilen lite?`En slik bil fortjener jo å bli brukt mann Strøken og økonomisk. Hva kan bli bedre. Får si fra en dag du cruiser byn så jeg kan få sett den litt nærmere. Har lyst på en E61 selv. men er nok litt for dyr enda for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Mener bare at, når alle skriker senk, senk senk og spoiler spoiler spoiler. Kan man bli revet med Ja bilen er bra den er meget fornøyd så langt. Skal sette på sommer hjula når jeg kommer hjem. Sykkehjul med tanke på hva du er skod med M6 hjulene er ikke helt min smak, men jeg skal gi dem en sjanse. Jeg er heldig jeg er den eneste som har nye 5 serie hvor jeg bor. Har bestilt en del AC styling til bilen, skal li spennende å se hvordan det blir. Vurderer og pedalset fra samme merke. Har skiftet webastoen jeg sleit med. Dyrt blev det men det var vært det, kan sjefen på 4 uker komme til varm bil HA en fortsatt fin påske! Jada, det kan fort ende slik, men nå har jeg ikke råd til å bli revet med. Enkelt og greit.. M6 hjulene kler E60/E61 svært godt, så dette er nok noen hjul du beholder. Hvis jeg først skulle ha gått ned til 19" igjen hadde jeg trolig valgt M6 eller RH (AC kopiene).. Syns det er grisekule felger.. Hehe, jeg er også heldig som kun har/har hatt E60/E61 her jeg bor også.. Hender jeg ser en E60/E61 som ikke er lokalisert her, men de er jo så kjipe med 16" lettiser.. Lå bak en E60 med AC-Schnizer ved Bygdøy og mot Bogstadveien, svært lekkert, men refleksene bak burde han ha gjort noe med. Håper dermed at du lakkerer disse samtidig som du monterer AC-delene..? Takk og god påske til deg også Ja er godt mulig jeg blir med på vårmønstring, trenger å få shina opp kjerra. Når er det snakk om? Så du bruker bilen lite?`En slik bil fortjener jo å bli brukt mann Strøken og økonomisk. Hva kan bli bedre. Får si fra en dag du cruiser byn så jeg kan få sett den litt nærmere. Har lyst på en E61 selv. men er nok litt for dyr enda for meg. Er snakk om 4 Mai, starter kl 11. Vi bruker jo ikke mere enn 10-15 min herifra, så å dra herifra 10.45/10.50 går nok fint. Det tok litt tid før det ble fyllt opp på vårmønstringen i 2006 husker jeg. Joda, bilen fortjener å bli brukt - og det gjør den også (til en viss grad hvertfall), men det var jo dette med km.standen da.. Har jo gått så langt.. Neida, men helt ærlig. Det er så lett å bare bruke butikkvraket siden den bare er å starte opp og kjøre på. BMW'en har jegjo også nektet adgang til på kjøpesentre.. Skal si ifra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Da er jeg nok med blir sikkert moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Jada, det kan fort ende slik, men nå har jeg ikke råd til å bli revet med. Enkelt og greit.. M6 hjulene kler E60/E61 svært godt, så dette er nok noen hjul du beholder. Hvis jeg først skulle ha gått ned til 19" igjen hadde jeg trolig valgt M6 eller RH (AC kopiene).. Syns det er grisekule felger.. Hehe, jeg er også heldig som kun har/har hatt E60/E61 her jeg bor også.. Hender jeg ser en E60/E61 som ikke er lokalisert her, men de er jo så kjipe med 16" lettiser.. Lå bak en E60 med AC-Schnizer ved Bygdøy og mot Bogstadveien, svært lekkert, men refleksene bak burde han ha gjort noe med. Håper dermed at du lakkerer disse samtidig som du monterer AC-delene..? Takk og god påske til deg også Er helt enig med du ang. RH felgene, det er en tidløs design meget flotte felger. Vi prøver M6 først! JEg ar spekulert i det samme ang. refleksene. Rart det ikke er komt noe på markedet som erstatter dette, Hvite/sotedede et eller annet. Får se hva jeg finner ut ang. refleks. Jeg skal sette på front lippe, taksenker og spoiler til bakluka. Se hvordan dette blir. liker jeg dette bestiller jeg sikkert hekkjørt etter vært. JEg liker ikke at det blir for mye heller. Har veldi lyst og sette på pedalsett. Er disse vanskelige å montere? En annen ting, blinklys til sidene, er disse råd å få tak i med dioder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Ikke for å være partypooper, men er det reflekser i baklyktene på E60/E61? Hvis ikke er det nok neppe lovlig å lakkere refleksene. Poenget er jo at bilen skal vises når den står parkert. De fleste biler har et refleksområde i lyktene, og de som ikke har det har de et annet sted - som nede på fangeren som E60/E61. Kjipt om forsikringsselskapene sier NEI når brøytebilen har kjørt bilene deres flate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Ikke for å være partypooper, men er det reflekser i baklyktene på E60/E61? Hvis ikke er det nok neppe lovlig å lakkere refleksene. Poenget er jo at bilen skal vises når den står parkert. De fleste biler har et refleksområde i lyktene, og de som ikke har det har de et annet sted - som nede på fangeren som E60/E61. Kjipt om forsikringsselskapene sier NEI når brøytebilen har kjørt bilene deres flate.. Vet du hva gunnar det har jeg faktisk ikke tenkt på! Hadde egentlig ikke tenkt å lakkere men det var bra du sa. JEg reknet med dem hadde en misjon Vet ikke om m- fangeren ar refleks? mulig dem har det en annen plass. Kommer vel noe på markedet snart kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ikke for å være partypooper, men er det reflekser i baklyktene på E60/E61? Hvis ikke er det nok neppe lovlig å lakkere refleksene. Poenget er jo at bilen skal vises når den står parkert. De fleste biler har et refleksområde i lyktene, og de som ikke har det har de et annet sted - som nede på fangeren som E60/E61. Kjipt om forsikringsselskapene sier NEI når brøytebilen har kjørt bilene deres flate.. Både E60 og E61 har reflekser i lykten. Refleksen som da er på støtfangeren på E60 er derfor etter min mening bare tull, tøys og fanteri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå